کارشناسی ارشد عموماً به صورت یک‌ساله و یا دوساله ارائه می‌شود. دوره‌های یک‌ساله عموما فاقد پایان‌نامه و دوره‌های دو ساله دارای پایان‌نامه می‌باشد. در برخی کشور‌های تنها با گذراندن دوره کارشناسی ارشد دو ساله و ارائه پایان‌نامه است که می‌توان دوره دکتری (PhD) را شروع کرد. در بریتانیا دوره‌ کارشناسی ارشد خاصی با عنوان (Mphil) وجود دارد که در صورت طی آن، مدت زمان تحصیل دوره دکترا قدری کاهش می‌یابد.

همه
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

برنامه کارشناسی ارشد در زمینه مطالعات خاورمیانه، دانشگاه آریزونا، آمریکا

دانشگاه آریزونا برای برنامه کارشناسی ارشد در زمینه مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا فراخوان داده است. علاقمندان تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای ارسال درخواست فرصت دارند. […]
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

برنامه کارشناسی ارشد دین در سپهر عمومی، دانشگاه هانوفر، آلمان

دانشگاه هانوفر برای یک برنامه کارشناسی ارشد با عنوان «دین در سپهر عمومی» فراخوان داده است. علاقمندان تا 11 خرداد ماه برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

برنامه کارشناسی ارشد مطالعات مدرن چین، دانشگاه فرایبورگ، آلمان

دانشگاه فرایبورگ برای یک برنامه کارشناسی ارشد با عنوان «مطالعات مدرن چین» فراخوان داده است. علاقمندان تا 26 فروردین سال آتی برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

برنامه کارشناسی ارشد «تاریخ‌های جهانی آموزش»، دانشگاه هنگ کنگ، هنگ کنگ

دانشگاه هنگ کنگ برای یک دوره کارشناسی ارشد با عنوان «تاریخ‌های جهانی آموزش» برگزار می کند. علاقمندان تا 5 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد مطالعات خاورمیانه و اسلامی، دانشگاه آمریکایی بیروت، لبنان

دانشگاه آمریکایی بیروت برای یک برنامه کارشناسی ارشد با عنوان «مطالعات خاورمیانه و مطالعات اسلامی» فراخوان داده است. علاقمندان تا 12 آبان برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد مطالعات خاورمیانه، دانشگاه لوند، سوئد

دانشگاه لوند برای یک برنامه کارشناسی ارشد مطالعات خاورمیانه دو ساله فراخوان داده است. علاقمندان تا 10 خرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد مطالعات خاورمیانه، دانشگاه اسلو، نروژ

دانشگاه اسلو برای یک برنامه کارشناسی ارشد مطالعات خاورمیانه دو ساله فراخوان داده است. پذیرش و گذراندن این دوره رایگان است. همچنین به دانشجویان(فاقد ویزای کار) اجازه کار نیمه وقت داده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد در زمینه هنر در جهان عرب و ایران و ترکیه، دانشگاه کافوسکاری، ایتالیا

دانشگاه کافوسکاری ونیز با همکاری دانشگاه ژنو یک برنامه ارشد جدید با عنوان «هنر معاصر در این جهان عرب، ایران و ترکیه» راه اندازی کرده است. علاقمندان برای ارسال درخواست تا دوم آذرماه سال جاری فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷

برنامه کارشناسی ارشد «دین در حوزه عمومی»، دانشگاه هانوفر، آلمان

دانشگاه هانوفر برای یک برنامه کارشناسی ارشد با عنوان «دین در حوزه عمومی» فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم خرداد جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

فراخوان کارشناسی ارشد «جهان اسلام در روسیه»، مدرسه عالی اقتصاد مسکو، روسیه

مدرسه عالی اقتصاد مسکو برای یک برنامه کارشناسی ارشد با عنوان جهان اسلام در روسیه فراخوان داده است. علاقمندان تا 30 اردیبهشت جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

کارشناسی ارشد برخط درباره اقلیت‌های مذهبی، دانشگاه برگن، نروژ

دانشگاه برگن در نروژ یک کارشناسی ارشد کاملا برخط با عنوان اقلیت های مذهبی برگزار می کند. علاقمندان تا 25 اردیبهشت جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

برنامه کارشناسی ارشد مطالعات میان رشته ای خاورمیانه، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین یک برنامه کارشناسی ارشد با نام مطالعات میان رشته ای خاورمیانه راه اندازی کرده است. علاقمندان تا 25 مرداد سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

فراخوان برای دوره کارشناسی ارشد مطالعات منطقه مدیترانه، دانشگاه پلوپونز، یونان

دپارتمان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه پلوپونز یونان با همکاری برخی نهاد آموزش عالی دیگر در اروپا یک دوره کارشناسی ارشد درباره مطالعات منطقه مدیترانه راه‌اندازی کرده است. علاقمندان تا ده شهریور سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۳/۲۱

فراخوان دوره کارشناسی ارشد در زمینه «تاریخ جهانی»، دانشگاه بایروت، آلمان

دانشگاه بایروت آلمان برای یک دوره کارشناسی ارشد با موضوع «تاریخ جهانی» دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان تا 25 تیر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد مطالعات دیجیتال در حوزه علوم انسانی، دانشگاه حمد بن خلیفه، قطر

دانشگاه حمد بن خلیفه قطر برای یک برنامه کارشناسی ارشد دوساله به زبان انگلیسی در حوزه مطالعات دیجیتال علوم انسانی و فرهنگ فراخوان داده است. متقاضیان تا 25 اسفند سال جاری جهت ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند.