همه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه تاریخ جهانی، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین برای دو موقعیت شغلی در حوزه تاریخ جهانی (دو قرن اخیر) فراخوان داده است. علاقمندان تا سوم خرداد جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

بورس دکتری در زمینه فرهنگ‌ها و جوامع مسلمان، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی فرهنگ‌ها و جوامع مسلمان وابسته به دانشگاه آزاد برلین برای ده بورس دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا 21 آبان ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

فراخوان مقاله برای کنفرانس بین المللی تاریخ مفاهیم، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

بیست و سومین کنفرانس بین المللی تاریخ مفاهیم با عنوان :«مدرنیته جهانی، احساسات، شرایط زمانی و مفاهیم» در سال آتی در دانشگاه آزاد برلین برگزار خواهد شد علاقمندان تا دهم مهرماه سال جاری جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

برنامه کارشناسی ارشد مطالعات میان رشته ای خاورمیانه، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین یک برنامه کارشناسی ارشد با نام مطالعات میان رشته ای خاورمیانه راه اندازی کرده است. علاقمندان تا 25 مرداد سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

موقعیت شغلی دکتری درباره چالش‌های معاصر لبیرال دموکراسی و اقتصاد بازار، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین برای دو موقعیت شغلی دکتری در پروژه‌ای درباره چالش‌های معاصر لیبرال دموکراسی و اقتصاد بازار فراخوان داده است. متقاضیان تا 29 اردیبهشت سال جاری میلادی برای ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۰۷/۰۷

بورسیه دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی برلین برای فرهنگ‌ها و جوامع مسلمان، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

 مدرسه تحصیلات تکمیلی برلین برای فرهنگ‌ها و جوامع مسلمان واقع در دانشگاه آزاد برلین به شماری از دانشجویان متقاضی تحصیل دکترا برای پژوهش درباره فرهنگ‌ها و جوامع مسلمان بورسیه می‌دهد. دانشجویان پذیرفته شده در این مدرسه، می‌توانند دکترای خود را در رشته‌های مطالعات اسلامی، جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی فرهنگی، تاریخ، علوم سیاسی و امثال آن اخذ کنند. علاقه‌مندان به تحصیل در این زمینه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 15 مهر ماه به این دانشگاه ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. 
۱۳۹۸/۰۲/۰۵

شغل دکترا با پژوهش درباره «الهیات اسلامی در زمینه: علم و جامعه»، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین کشور آلمان به شماری از دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل دکترا با پژوهش درباره «الهیات اسلامی در زمینه: علم و جامعه»، بورس در قالب شغل ارائه می کند. علاقه مندان به تحصیل در این زمینه می باید مدارک خود را حداکثر تا 24 اردیبهشت سال جاری به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۰۶

کنفرانس «تاریخ علوم اجتماعی اخیر»، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

در روزهای 23 و 24 خرداد سال آتی، ششمین کنفرانس سالانه «تاریخ علوم اجتماعی اخیر»، در دانشگاه آزاد برلین واقع در کشور آلمان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده مقالات خود را حداکثر تا 19 بهمن مدارک خود را به این کنفرانس ارسال کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۰۲

فرصت دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی مطالعات جهانی و فرامنطقه‌ای،‌ دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی مطالعات جهانی و فرامنطقه‌ای در دانشگاه آزاد برلین آلمان شماری در مقطع دکترا برای سال آینده تحصیلی، شماری دانشجو می‌پذیرد. علاقه‌مندان به تحصیل در این مدرسه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 11 بهمن ماه سال آتی مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۶

بورسیه دکترا در زمینه «فلسفه باستان و تاریخ علوم باستان»‏‌‏، دانشگاه آزاد برلین‏، آلمان

دانشگاه آزاد برلین‏ واقع در کشور آلمان به شماری از دانشجویان بین المللی متقاضی طی دوره دکترا در زمینه «فلسفه باستان و تاریخ علوم باستان»‏‌‏ بورسیه ارائه می‌کند. علاقه مندان به استفاده از این فرصت می‌باید حداکثر تا 10 آذر سال جاری مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸

بورسیه‌های دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی جوامع و فرهنگ‌های مسلمان،‌ دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی جوامع و فرهنگ‌های مسلمان واقع در دانشگاه آزاد برلین آلمان به شماری از دانشجویان بین‌المللی متقاضی تحصیل در این مدرسه، بورسیه ارائه می‌کند. این بورسیه به دانشجویانی ارائه می‌شود که در زمینه‌های مختلف علوم انسانی، پایان‌نامه‌ای را در این مدرسه دفاع کنند که ربط کاملی به جوامع و فرهنگ‌های مسلمان داشته باشد. علاقه‌مندان می‌باید مدارک خود شامل از جمله چکیده پروژه دکترای مورد نظر، رزومه، مدارک تحصیلی، نمره زبان و توصیه‌نامه‌های خود را حداکثر تا 14 آبان ماه به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۳/۱۲

شغل دکترا با پژوهش در زمینه برخورد تمدن های جنگ سرد در خاورمیانه، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین واقع در کشور آلمان به شماری از دانشجویان علاقه مند به طی دوره دکترا با پژوهش در زمینه برخورد تمدن های جنگ سرد در خاورمیانه، بورسیه در قالب شغل ارائه می کند. علاقه مندان به تحصیل در این زمینه می باید مدارک خود را 18 ماه آتی میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۷/۰۱/۲۲

کارشناسی ارشد «تلاقی‌های فکری در جهان اسلام»، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین واقع در کشور آلمان، برای رشته «تلاقی‌های فکری در جهان اسلام» در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تحصیل می‌باید حداکثر تا پایان ماه مه میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.  

۱۳۹۷/۰۱/۲۱

شغل دکترا با پژوهش درباره ارتباطات و نظم جهانی در قرن بیستم، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین واقع در کشور آلمان، به دو دانشجوی علاقه‌مند به پژوهش درباره ارتباطات و نظم جهانی در قرن بیستم، بورسیه در قالب شغل ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به تحصیل در این زمینه می‌باید چکیده مدارک خود را حداکثر تا بیستم و سوم ماه جاری میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۱۱/۱۱

کارشناسی ارشد مطالعات اروپائی‌، دانشگاه آزاد برلین،‌ آلمان

دانشگاه آزاد برلین واقع در کشور آلمان، در سال آینده میلادی، در رشته مطالعات اروپائی دانشجو می‌پذیرد. علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته می‌باید مدارک خود را حداکثر تا هجدهم مارس سال جاری میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند.