همه
۱۳۹۷/۰۷/۲۶

بورسیه دکترا در زمینه روابط اسلام، مسیحیت و یهودیت، دانشگاه کمبریج، انگلستان

 موسسه وولف در دانشگاه کمبریج به شماری از دانشجویان بین المللی متقاضی طی دوره دکترا با پژوهش در زمینه روابط اسلام، مسیحیت و یهودیت، بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به دریافت این بورسیه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 14 آذر به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۶/۰۶/۱۴

فراخوان مقاله برای ژورنال مطالعات اسلامی و یهودی

 ژورنال مطالعات اسلامی و یهودی (همسا) منتشره به زبان انگلیسی در پرتغال، مقاله می‌پذیرد. علاقه‌مندان به انتشار مقاله خود در این ژورنال، می‌باید متن کامل آن را تا پانزدهم اکتبر به این ژورنال ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۵/۱۱

کنفرانسی درباره «غریبه ها و مهمان نوازی» در سه دین ابراهیمی، دانشگاه شهری نیوریورک، آمریکا

دانشگاه شهری نیوریورک، واقع در آمریکا، در روزهای چهارم و پنجم دسامبر سال جاری میلادی، کنفرانسی درباره «غریبه ها و مهمان نوازی» در سه دین ابراهیمی برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این کفرانس می‌باید حداکثر تا بیست و هشتم ماه اوت سال جاری میلادی، چکیده سخنرانی خود را ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۴/۲۸

شغل فوق دکترا در زمینه الهیات تاریخی، دانشگاه وین، اتریش

دانشگاه وین واقع در اتریش، به یک دانشجوی علاقه‌مند طی دوره فوق دکترا با مطالعه در زمینه الهیات تاریخی، بورسیه در قالب شغل ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید حداکثر تا سی ام ماه جاری میلادی(ژوئیه)، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۲/۱۶

فوق دکتری در زمینه «شبکه جهانی برای مطالعات اسلام و مسیحیت»، دانشگاه ادینبورا، اسکاتلند

دانشگاه ادینبورا اسکاتلند یک موقعیت فوق دکتری در زمینه «شبکه جهانی برای مطالعات اسلام و مسیحیت» ارائه می کند. مهلت ارسال درخواست ها تا یازدهم ماه مه تعیین شده است.

۱۳۹۶/۰۱/۲۳

فراخوان کارگاه «از شرق مسیحی تا خاور نزدیک اسلامی»، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

کرسی مطالعات بیزانس در دانشگاه آزاد برلین در روز چهارم دسامبر سال جاری میلادی، کارگاهی با عنوان «از شرق مسیحی تا خاورنزدیک اسلامی» برگزار خواهد کرد. علاقه مندان به حضور در این کارگاه، می باید حداکثر تا تاریخ اول ماه مه سال جاری میلادی، چکیده سخنرانی خود را ارسال نمایند

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

کنفرانس درباره مهاجران یهودی، کلکته، هندوستان

مؤسسه تاریخ پژوهی آلمان در واشنگتن قرار است در کلکته هندوستان کنفرانسی را با موضوع مهاجران یهودی دوره هیتلر برگزار کند. ملهت ارسال چکیده تا ۲۸ فوریه تعیین شده است.

۱۳۹۵/۰۹/۰۸

فراخوان مقاله درباره « الهیات دین نزد مسلمانان»، ژورنال موسسه شرق شناسی دومینیکن‌ها، مصر

ژورنال موسسه شرق شناسی دومینکن ها برای یک شماره ویژه در زمینه الهیات دین نزد مسلمانان فراخوان دریافت مقاله داده است. در این شماره موضوعاتی همچون روابط مسلمانان با مسیحیان و یهودیان و فقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. فرصت ارسال مقالات تا اول آوریل سال اینده میلادی است.

 

۱۳۹۵/۰۴/۲۳

کارگاه «بررسی مفهوم وحی در اسلام٬یهودیت و مسیحیت»٬ دانشگاه ارلانگن٬ آلمان

دانشکده الهیات و فلسفه دانشگاه ارلانگن آلمان کارگاهی را در پیرامون «بررسی مفهوم وحی در اسلام٬یهودیت و مسیحیت» در تاریخ ۲۱ و ۲۲ جولای سال جاری میلادی برگزار می کند.