همه
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

فراخوان کنفرانس درباره بازاندیشی قابلیت سکونت در عصر آنتروپوسن، دانشگاه وارویک، انگلیس

دانشگاه وارویک قرار است کنفرانسی با عنوان «فرهنگ و مسئولیت جهانی: بازاندیشی قابلیت سکونت در عصر آنتروپوسن» برگزار کند. علاقمندان تا 21 بهمن برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

فراخوان کنفرانس درباره محیط زیست بحران و قدرت در خاورمیانه، انجمن بریتانیایی مطالعات خاورمیانه، دانشگاه اگزتر

انجمن بریتانیایی مطالعات خاورمیانه در تابستان سال آتی کنفرانس سالانه خود با موضوع «محیط زیست، بحران و قدرت در خاورمیانه» را در دانشگاه اگزتر برگزار می کند. علاقمندان تا سی ام آذر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

دوره فشرده درباره مطالعات زیست محیطی مصر پیشامدرن، دانشگاه ماربورگ، آلمان

دانشگاه ماربورگ یک دوره فشرده با موضوع «رویکردی چندرشته‌ای به مطالعات زیست محیطی در مصر پیشامدرن» برگزار می کند. علاقمندان تا 11 بهمن برای ارسال درخواست و ثبت نام فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه تاریخ زیست محیطی، دانشگاه آگدر، نروژ

دانشگاه آگدر نروژ برای یک موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه تاریخ زیست محیطی فراخوان داده است. علاقمندان تا 23 آذر برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

فراخوان مقاله برای کارگاهی درباره تاریخ زیست‌محیطی عثمانی، دانشگاه وین، اتریش

در سپتامبر سال آتی میلادی کارگاهی با عنوان « تاریخچه‌های زیست‌محیطی جهان عثمانی و پساعثمانی» در دانشگاه وین برگزار می‌شود. علاقمندان تا یازدهم دی ماه جهت ارسال چکیده فرصت دارند. این برنامه بخشی از هزینه‌های اقامت و سفر منتخبان را پرداخت می کند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.