همه
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

بورس تحصیلات تکمیلی در حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه ملبورن، استرالیا

دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش ملبورن برای یک موقعیت بورس دکتری درباره «آموزش و پرورش پیشرو و نژاد» فراخوان داده است. علاقمندان تا نوزدهم مهر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۰۷/۱۳

شغل فوق دکترا در زمینه دین و تعلیم و تربیت، دانشگاه استنفورد، آمریکا

دانشگاه استنفورد واقع در کشور آمریکا به یک دانشجوی بین المللی متقاضی تحصیل در دوره فوق دکترا با پژوهش در زمینه دین و تعلیم و تربیت بورسیه در قالب شغل ارائه می کند
۱۳۹۷/۰۱/۳۰

فراخوان مقاله در زمینه «تعلیم و تربیت اسلامی در جهان مدرن: سنت‌ها‏، بحث‌های دوباره و دگرگونی» برای ژورنال ادیان

ژورنال ادیان منتشره به زبان انگلیسی برای شماره ویژه خود با موضوع «تعلیم و تربیت اسلامی در جهان مدرن: سنت‌ها‏، بحث‌های دوباره و دگرگونی» فراخوان داده است. علاقه‌مندان به درج مقاله خود در این ژورنال می‌باید تمام متن مقاله خود را حداکثر تا پانزدهم ژوئیه سال جاری میلادی، به این ژورنال ارسال نمایند.

 

۱۳۹۶/۰۹/۲۵

کنگره بین‌المللی تعلیم و تربیت اسلامی، استانبول‏، ترکیه

در روزهای 27 و 28 آوریل سال آتی میلادی‏، کنفرانسی با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره می‌باید حداکثر تا پایان ژانویه سال آتی میلادی، چکیده سخنرانی خود را به این کنفرانس ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۹/۱۰

کنفرانس «رویکردهای بدیع در مطالعات اسلامی و تعلیم تربیت»، دانشگاه اسنابروک، آلمان

در روزهای 20 تا 23 سپتامبر سال آتی میلادی‏، کنفرانسی با عنوان «رویکردهای بدیع در مطالعات اسلامی و تعلیم و تربیت» در دانشگاه اسنابروک آلمان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید حداکثر تا پایان دسامبر سال جاری میلادی، چکیده سخنرانی خود را به این کنفرانس ارسال نمایند. 
 

۱۳۹۶/۰۷/۲۴

کنفرانس «اسلام، مسلمانان و تعلیم و تربیت در بریتانیا»، دانشگاه کاردیف، ولز

مرکز مطالعات اسلام در بریتانیا، در روز پانزدهم ژانویه سال آتی میلادی، کنفرانسی یک روزه با عنوان «اسلام، مسلمانان و تعلیم و تربیت در بریتانیا»، در دانشگاه کاردیف واقع در کشور ولز برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا تاریخ پنجم نوامبر سال جاری میلادی، به این کنفرانس ارسال نمایند.