همه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

فراخوان کارگاه درباره انتظارات از عدالت و قدرت سیاسی در قرون میانه اسلامی، دانشگاه لایدن، هلند

دانشگاه لایدن در مهر ماه سال آتی کارگاهی با عنوان « انتظارات از عدالت و قدرت سیاسی در جهان اسلام (حدود 600-1500 م)» برگزار خواهد کرد. علاقمندان تا اول اسفند جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

فراخوان مقاله درباره زیست روزانه در جوامع عربی و ارتباط آن با سیاست، مؤسسه ماکس پلانک، آلمان

مؤسسه ماکس پلانک برلین در مهر ماه سال آتی کنفرانسی درباره تجربه مطالعات میدانی در کشورها یا جمعیت‌های عربی با عنوان «شهروندی زیسته، خیزش و مهاجرت: هر روز سیاست، تصورات و رقابت» برگزار می کند. علاقمندان تا 26 دی ماه سال جاری جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

فراخوان کنفرانس در موضوع زنان و جنبش‌های سیاسی در مدیترانه عربی، دانشگاه پاریس ۱/پانتئون-سوربن ، فرانسه

در زمستان سال جاری کنفرانسی در موضوع زنان و جنبش‌های سیاسی در مدیترانه عربی در دانشگاه پاریس ۱/پانتئون-سوربن در کشور فرانسه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا یازده شهریور سال جاری به این دانشگاه ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به این فایل مراجعه کنید. 
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه جامعه شناسی سیاسی بین الملل، دانشگاه لایدن، هلند

دانشگاه لایدن هلند برای یک موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه جامعه شناسی سیاسی بین الملل فراخوان داده است. متقاضیان تا 25 تیر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

فراخوان مقاله درباره مرجعیت و جامعه در ژورنال مطالعات معاصر اسلام

ژورنال مطالعات معاصر اسلام برای یک شماره ویژه با موضوع «مرجعیت و جامعه» فراخوان مقاله داده است. علاقمندان تا 25 مرداد سال جاری جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳

کنفرانس «جنگ و جنبش‌های اجتماعی»، دانشگاه شهری نیویورک، آمریکا

در روز 20 اردیبهشت سال آتی، کنفرانسی با عنوان «جنگ و جنبش‌های اجتماعی» در دانشگاه شهری نیویورک آمریکا برگزار می‌شود. در این کنفرانس درباره جنبش‌های اجتماعی سازمان‌دهی شده قبل و بعد از جنگ‌ها بحث و بررسی می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی و رزومه خود را حداکثر تا 10 دی ماه سال جاری به این کنفرانس ارسال کنند. 
۱۳۹۶/۰۶/۰۳

فوق دکترا در مدرسه فرهنگ ها و جوامع، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی فرهنگ‌ها و جوامع مسلمان برلین واقع در دانشگاه آزاد برلین آلمان به دو پژوهشگر علاقه‌مندان طی دوره فوق‌دکترا بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا سی ام سپتامبر سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۴/۰۴

کارگاه درباره دگرگونی‌های اجتماعی و سیاسی ترکیه، بازل، سوئیس

در روزهای 27 و 28 اکتوبر سال جاری میلادی، کارگاهی درباره دگرگونی‌های اجتماعی و سیاسی ترکیه در دانشگاه بازل واقع در کشور سوئیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه، می‌باید درخواست های خود را حداکثر تا تاریخ اول اوت سال جاری میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۳/۰۹

شغل دکترا در رشته‌های علوم سیاسی و جامعه‌شناسی سیاسی، دانشگاه کاتولیک لوون، بلژیک

دانشگاه کاتولیک لوون واقع در بلژیک به شماری از علاقه‌مندان تحصیل دکترا در رشته‌های علوم سیاسی و جامعه‌شناسی سیاسی، بورسیه در قالب شغل ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا تاریخ یازدهم ژوئن سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.