همه
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

موقعیت شغلی دکتری در حوزه سنت های اسلامی و ذهنیت مدرن، مرکز مطالعات خاورمیانه مدرن، دانمارک

مرکز مطالعات خاورمیانه مدرن و مسلمانان در دانشگاه دانمارک جنوبی برای یک موقعیت شغلی دکتری در حوزه سنت های اسلامی و ذهنیت مدرن در منطقه شمال دانمارک و کانادا فراخوان داده است. علاقمندان تا دوازدهم شهریور برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

بورسیه‌های کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین‌المللی، دانشگاه دانمارک جنوبی، دانمارک

دانشگاه دانمارک جنوبی واقع در کشور دانمارک به شماری ازد انشجویان بین‌المللی متقاضی تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 12 بهمن ماه به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

بورسیه شرکت در دوره‌های آموزشی جمعیت‌شناسی، آلمان و دانمارک

دانشگاه دانمارک شمالی و موسسه ماکس پلانک برای مطالعات جمعیت‌شناختی در کشور آلمان،‌ به شماری از دانشجویان علاقه‌مندان به گذراندن واحدهای درسی در زمینه جمعیت‌شناسی برای سفر و اقامت در آن کشورها و شرکت در دوره‌های درسی مربوطه بورسیه ارائه می‌کنند. علاقه‌مندان به شرکت در این واحدهای درسی، می‌باید حداکثر تا نیمه سال جاری میلادی،‌ مدارک خود را ارسال نمایند.

۱۳۹۵/۰۶/۰۹

شغل دکترا در زمینه علوم سیاسی و روزنامه نگاری، دانشگاه دانمارک جنوبی

دانشگاه دانمارک جنوبی واقع در شهر اودنسه دانمارک برای تحصیل دکترا در رشته های علوم سیاسی و روزنامه نگاری بورسیه در قالب شغل ارائه می کند. علاقه مندان می باید تا دو روز دیگر (اول سپتامبر) مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.