همه
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

فراخوان مقاله درباره متون قانونی (و براساس قرائت رسمی) و سانسور در تاریخ اندیشه اسلامی، دانشگاه هومبولت، آلمان

مؤسسه برلین برای الهیات اسلامی در دانشگاه هومبولت با همکاری برخی مراکز آموزش عالی دیگر در آلمان در مهر ماه سال آتی کنفرانسی با عنوان «متون […]
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

موقعیت شغلی دستیار پژوهشی در حوزه الهیات اسلامی، دانشگاه هومبولت، آلمان

دانشگاه هومبولت برای یک موقعیت شغلی دستیار پژوهشی در حوزه الهیات اسلامی فراخوان داده است. علاقمندان تا چهارم تیر ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۳/۰۶

دو موقعیت شغلی دکتری در حوزه الهیات اسلامی، دانشگاه هومبولت، آلمان

مؤسسه برلین برای مطالعه الهیات اسلامی مستقر در دانشگاه هومبولت آلمان برای دو موقعیت شغلی دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا سیزدهم خرداد جهت ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۲/۰۸

موقعیت شغلی دستیار پژوهشی در حوزه روابط مسیحیت و یهودیت، دانشگاه هومبولت، آلمان

دانشکده الهیّات دانشگاه هومبولت برلین برای یک موقعیت شغلی دستیار پژوهشی در حوزه روابط مسیحیت و یهودیت با رویکرد تاریخی و معاصر، فراخوان داده است. متقاضیان تا 21 اسفند سال جاری برای ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۵

شغل دکترا با پژوهش درباره «الهیات اسلامی در زمینه: علم و جامعه»، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین کشور آلمان به شماری از دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل دکترا با پژوهش درباره «الهیات اسلامی در زمینه: علم و جامعه»، بورس در قالب شغل ارائه می کند. علاقه مندان به تحصیل در این زمینه می باید مدارک خود را حداکثر تا 24 اردیبهشت سال جاری به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

بورس‌های دکترا برای دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین کشور آلمان به شماری از دانشجویان بین‌المللی متقاضی تحصیل در این دانشگاه بورس ارائه می‌کند. این بورس‌ها به مدت شش ماه ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا 25 اردیبهشت ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

شغل استادی در زمینه «تاریخ فکری اسلامی دوران پسا کلاسیک (۱۲۰۰-۱۸۰۰م.)»، دانشگاه هومبولت، آلمان

دانشگاه هومبولت واقع در شهر برلین کشور آلمان یک استاد در زمینه «تاریخ فکری اسلامی دوران پسا کلاسیک (1200-1800م.)» استخدام می‌کند. این استاد می‌باید به زبان انگلیسی تدریس کند. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 25 دی ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷

فرصت استادی در زمینه فلسفه اسلامی و مبانی اعتقاد، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین آلمان یک استاد متخصص در زمینه فلسفه اسلامی و مبانی اعتقاداستخدام می کند. این استاد می باید در زمینه مذکور توانائی تدریس و پژوهش به زبان انگلیسی را داشته باشد. این فرصت استادی از مهر ماه سال آتی آغاز می‌شود. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا 5 مهر ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۶

فرصت استادی در زمینه تعلیم و تربیت مذهبی اسلامی و الهیات عملی، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین آلمان یک استاد متخصص در زمینه تعلیم و تربیت مذهبی اسلامی و الهیات عملی استخدام می کند. این استاد می باید در زمینه مذکور توانائی تدریس و پژوهش به زبان انگلیسی را داشته باشد. این فرصت استادی از مهر ماه سال آتی آغاز می‌شود. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا 5 مهر ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۶

فرصت استادی در زمینه حقوق اسلامی در گذشته و حال، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین آلمان یک استاد متخصص در زمینه حقوق اسلامی در گذشته و حال استخدام می کند. این استاد می باید در زمینه مذکور توانائی تدریس و پژوهش به زبان انگلیسی را داشته باشد. این فرصت استادی از مهر ماه سال آتی آغاز می‌شود. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا 5 مهر ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۵

فرصت استادی در زمینه مطالعات متون اسلامی (قرآن و حدیث)، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین آلمان یک استاد متخصص در زمینه مطالعات متون اسلامی (قرآن و حدیث) استخدام می کند. این استاد می باید در زمینه مذکور توانائی تدریس و پژوهش به زبان انگلیسی را داشته باشد. این فرصت استادی از مهر ماه سال آتی آغاز می‌شود. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا 5 مهر ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۴/۳۰

فرصت استادی در زمینه مطالعات فرامنطقه‌ای آسیای میانه، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین آلمان، ی استاد متخصص در زمینه مطالعات فرامنطقه‌ای آسیای میانه استخدام می‌کند. این فرصت ابتدا به مدت پنج سال ارائه می‌شود و در صورت رضایت دانشگاه از عملکرد استاد می‌تواند دائمی شود. استاد مذکور باید توانائی تدریس و پژوهش در زمینه آسیای میانه و ارتباطات این حوزه با مناطق دیگر را داشته باشد. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا 11 مهر سال جاری مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۶/۰۹/۱۴

کنفرانس «افغانستان: دیدگاه‌هایی از درون و بیرون»، دانشگاه فون هومبولت، آلمان

در روزهای هفدهم و هجدهم فوریه سال آتی میلادی، کنفرانسی با عنوان «افغانستان: دیدگاه‌هایی از درون و بیرون» در دانشگاه فون هومبولت واقع در شهر برلین آلمان برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید حداکثر تا هفدهم دسامبر سال جاری میلادی، چکیده سخنرانی خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۵/۳۰

فوق‌دکترا و بودجه‌های پژوهشی در زمینه «کار و چرخه‌های زندگی انسانی در تاریخ جهانی»، دانشگاه هومبولت، آلمان

مرکز «کار و چرخه‌های زندگی انسانی در تاریخ جهانی» در دانشگاه هومبولت آلمان به شماری از علاقه‌مندان پژوهش در زمینه کاری این موسسه، فوق‌دکترا و بودجه‌های پژوهشی ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت‌ها می‌باید حداکثر تا دهم سپتامبر سال جاری میلادی، مدارک خود را ارسال نمایند. 

۱۳۹۵/۰۹/۰۱

فراخوان شرکت در کارگاه «مقدمه‌ای بر نسخ خطی ترکی»، برلین، آلمان

کتابخانه دولتی برلین و دانشگاه فون هومبولت، در روزهای بیست و هفتم مارس تا اول آوریل سال آتی میلادی، کارگاهی با عنوان «مقدمه ای بر نسخه خطی ترکی» برگزار می‌کنند. علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌باید مدارک خود را تا بیست و هفتم نوامبر سال جاری میلادی ارسال نمایند.