همه
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

فراخوان کنفرانس درباره روابط بین‌الملل، دانشگاه کاتولیک لیل، فرانسه

هفدهمین کنفرانس پان‌اروپایی روابط بین‌الملل در سال جاری میلادی دانشگاه کاتولیک لیل فرانسه برگزار می شود. این کنفرانس یک بخش ویژه با موضوع «اسلام در امور بین‌الملل: نظریه‌ها و عملکردهای دیپلماسی» دارد. علاقمندان تا ۲۳ اسفند برای ارسال چکیده و پیشنهاد پنل فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

فراخوان بورس دکتری در زمینه سیاست، روابط بین الملل و حقوق، دانشگاه شهری دوبلین، ایرلند

دانشگاه شهری دوبلین در زمینه سیاست، روابط بین الملل و حقوق بورس دکتری می دهد. این بورس شامل بخشودگی هزینه تحصیل و همینطور هزینه زندگی سالانه می شود. علاقمندان تا 11 فروردین برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

فراخوان کنفرانس درباره دیپلماسی، دانشگاه آرهاوس، دانمارک

چهارمین کنفرانس سالانه نهاد موسوم به «شبکه جدید تاریخ دیپلماسی» در سال آتی در دانشگاه آرهاوس دانمارک با عنوان «دیپلماسی بین بحران و همکاری» برگزار خواهد شد. علاقمندان تا یازدهم آبان ماه سال جاری جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایلمراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۲/۱۵

فراخوان مقاله برای کنفرانس برخط درباره روابط بین الملل و خاورمیانه چندقطبی، دانشگاه لنکستر، انگلیس

در روزهای نهم تا یازده تیر ماه سال جاری یک کنفرانس برخط با موضوع « روابط بین الملل در یک خارومیانه چندقطبی» برگزار می شود. علاقمندان به ارائه در این کنفرانس باید تا 22 اردیبهشت سال جاری چکیده خود را ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

بورس دکتری در زمینه حقوق، علوم سیاسی و روابط بین الملل، دانشگاه شهری دوبلین، ایرلند

دانشکده حقوق و حکمرانی دانشگاه شهری دوبلین یک بورس کامل دکتری (شامل هزینه تحصیل و زندگی) در حوزه‌های حقوق، علوم سیاسی و روابط بین الملل ارائه می کند. متقاضیان تا دهم فروردین سال آتی جهت ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند.
۱۳۹۷/۰۶/۱۷

فرصت استادی در روابط بین‌المللی با تخصص در زمینه خاورمیانه‏‌، دانشگاه سانفرانسیسکو،‌ آمریکا

دانشگاه سانفرانسیسکو واقع در کشور آمریکا یک استاد در روابط بین‌المللی با تخصص در زمینه خاورمیانه‏‌، استخدام می‌کند. این استاد می‌باید در زمینه روابط بین‌الملل و یا رشته‌های مرتبط دکترا داشته باشد و بتواند در زمینه روابط بین‌الملل در خاورمیانه به پژوهش و تدریس بپردازد. این استاد با رتبه استادیاری استخدام خواهد شد. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا 5 مهر ماه مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۶/۰۳

فرصت استادی در زمینه روابط بین الملل، دانشگاه صنعتی خاورمیانه، ترکیه

دانشگاه صنعتی خاورمیانه واقع در شهر آنکارای ترکیه، یک استادیار متخصص در زمینه روابط بین الملل استخدام می‌کند. این استاد می‌باید دکترای خود در این زمینه را حداکثر در سه سال گذشته اخذ کرده باشد و بتواند به زبان انگلیسی در زمینه‌های نظریه‌های روابط بین‌الملل، حقوق بین‌الملل و تاریخ جهان به تدریس بپردازد. علاقه‌مندان می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 8 مهر به این دانشگاه ارسال کنند. 
۱۳۹۷/۰۵/۱۷

بورسیه‌های کارشناسی ارشد در رشته‌های روابط بین‌الملل، حقوق بین‌الملل، اقتصاد سیاسی و مهاجرت، دانشگاه کنت، انگلستان

دانشگاه کنت واقع در کشور انگلستان به شماری از دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در کارشناسی ارشد رشته‌های روابط بین‌الملل، حقوق بین‌الملل، اقتصاد سیاسی و مهاجرت، بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا 10 آبان سال جاری، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۵/۰۱

کنفرانس «روابط بین‌الملل و نظم نوین جهانی»، دانشگاه مرمره، استانبول، ترکیه

در روزهای 5 و 6 مهر ماه سال جاری، کنفرانسی با عنوان «روابط بین‌الملل و نظم نوین جهانی» در دانشگاه مرمره واقع در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌گردد. در این کنفرانس مسائلی مانند جهانی شدن، امنیت بین‌الملل و تروریسم، اقتصاد سیاسی بین الملل، انرژی و انتقال انرژی، تجارت بین الملل و حقوق بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید حداکثر تا 14 مرداد ماه مدارک مورد نیاز را به این کنفرانس ارسال کنند.
۱۳۹۶/۰۶/۱۹

بورسیه دکترا در زمینه علوم سیاسی و روابط بین الملل، دانشگاه کاتولیک لوون، بلژیک

دانشگاه کاتولیک لوون واقع در کشور بلژیک، به شماری از علاقه‌مندان تحصیل در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل، بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید حداکثر تا تاریخ سی ام ماه سپتامبر سال جاری مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.