همه
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

فرصت پژوهشی در زمینه مطالعات ترکی، دانشگاه وین، اتریش

دانشگاه وین در زمینه مطالعات ترکی فرصت تحقیقاتی یک الی سه ماهه می‌دهد. علاقمندان تا 8 مهر برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۶/۰۶

موقعیت شغلی دکتری در زمینه مطالعات ترکی/عثمانی یا تاریخ اسلام، دانشگاه ماینتس، آلمان

دانشگاه ماینتس برای یک موقعیت شغلی دکتری در زمینه مطالعات ترکی/عثمانی و یا تاریخ اسلام فراخوان داده است. علاقمندان تا 23 مهر برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

فراخوان کنفرانس برخط درباره مطالعات ترکی ـ عثمانی، مرکز جهانی استانبول در دانشگاه کلمبیا، آمریکا

مرکز جهانی استانبول در دانشگاه کلمبیای آمریکا، یک وبینار برخط با موضوع «آواهای اندیشمندان نوظهور در مطالعات ترکی ـ عثمانی» برگزار می‌کند. علاقمندان تا نهم شهوریور برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

فراخوان کنفرانس درباره به‌هم‌آمیختگی حوزه های عربی، ترکی و فارسی، مؤسسه ایران‌شناسی بریتانیا، انگلستان

مؤسسه ایران‌شناسی بریتانیا در سال آتی میلادی کنفرانسی با عنوان «به‌هم‌آمیختگی حوزه های عربی، ترکی و فارسی بین سال‌های 900 تا 1900 میلادی» برگزار می کند. علاقمندان تا 9 آذر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

بودجه پژوهشی اقامت سه‌ماهه در حوزه مطالعات ترکیه، دانشگاه وین، اتریش

دپارتمان مطالعات خاور نزدیک در دانشگاه وین یک بودجه پژوهشی برای اقامت سه‌ماهه در این دانشگاه در حوزه مطالعات ترکیه می‌دهد. علاقمندان تا دهم مهرماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

گرنت حمایت از پژوهشگران جوان علوم انسانی، مؤسسه مطالعات ترکیه

مؤسسه مطالعات ترکیه، عثمانی و زبان ترکی (GTOT) از پروژه‌های پژوهشگران علوم انسانی که وابسته به یک مؤسسه آکادمیک هستند، در برخی حوزه های خاص حمایت می کند. متقاضیان تا 2 اسفند سال جاری جهت ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند.
۱۳۹۸/۱۱/۰۳

مدرسه تابستانه آموزش زبان‌های جهان اسلام، دانشگاه ابن خلدون، ترکیه

دانشگاه ابن خلدون استانبول در تابستان سال آتی یک مدرسه تابستانه چندهفته‌ای در زمینه آموزش زبان‌های ترکی مدرن، ترکی عثمانی، عربی و فارسی برگزار خواهد کرد. متقاضیان تا 12فروردین جهت ارسال درخواست و ثبت نام فرصت دارند.
۱۳۹۸/۰۹/۰۷

مدرسه تابستانه آموزش زبان های ترکی استانبولی، ترکی عثمانی، عربی و فارسی، دانشگاه ابن خلدون، ترکیه

دانشگاه ابن خلدون استانبول جهت آموزش زبان‌های ترکی استانبولی، ترکی عثمانی، عربی و فارسی از تاریخ 19 خرداد الی 3 مرداد سال آتی مدرسه تابستانه برگزار می کند. علاقمندان به شرکت در این مدرسه تابستانه باید درخواست های خود را حداکثر تا تاریخ 12 فروردین سال آتی ارسال کنند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۵

تسهیلات شرکت در مدرسه تابستانی آموزش زبان‌های ارمنی و ترکی، ایروان، ارمنستان

موسسه مجلس واقع در شهر ایروان کشور ارمنستان در تابستان امسال مدرسه‌ای تابستانی برای آموزش زبان‌های ارمنی و ترکی برگزار می‌کند. این موسسه برای تسهیل شرکت علاقه‌مندان در این مدرسه امکاناتی را نیز فراهم آورده است. علاقه‌مندان به شرکت در این مدرسه تابستانی می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 11 اردیبهشت مدارک خود را ارسال کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

کمک هزینه شرکت در کنفرانس «شکل‌گیری مفاهیم مدرن در زبان‌های عربی، فارسی و ترکی»، دانشگاه برن،‌ سوئیس

در روزهای 22 تا 24 خرداد سال آتی، کنفرانسی با عنوان «شکل‌گیری مفاهیم مدرن در زبان‌های عربی، فارسی و ترکی»، در دانشگاه برن  سوئیس برگزار و هزینه ایاب و ذهاب و اقامت پذیرفته‌شدگان توسط کنفرانس پرداخت می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا 25 بهمن ماه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۹/۰۵

کنفرانس «رویکردهای تطبیقی به ادبیات ترکی»،‌ دانشگاه بیلکنت، ترکیه

در روزهای 19 و 20 اردیبهشت سال آتی، کنفرانسی با عنوان «رویکردهای تطبیقی به ادبیات ترکی» در دانشگاه بیلکنت واقع در شهر آنکارای ترکیه برگزار می‌گردد. در این کنفرانس ادبیات ترکی در چهارچوب ادبیات جهانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند در این کنفرانس شرکت کنند. علاقه‌مندان می‌باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا 26 بهمن ماه به این کنفرانس ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۱۵

کارشناسی ارشد ادبیات ترکی، دانشگاه بیلکنت، ترکیه

دانشگاه بیلکنت واقع در شهر آنکارای ترکیه، در کارشناسی ارشد رشته ادبیات ترکی دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان می‌باید به زبان ترکی تسلط داشته و توانائی مطالعه متون به زبان انگلیسی را نیز داشته باشند. علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته می‌باید حداکثر تا 3 آذر مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۷/۲۴

فراخوان مقاله برای دیار:‌ ژورنال مطالعات عثمانی، ترکی و خاورمیانه

دیار:‌ ژورنال مطالعات عثمانی، ترکی و خاورمیانه منتشره در کشور آلمان، برای شماره آتی خود مقاله می‌پذیرد. مقالات ارسالی به این ژورنال باید به زبان انگلیسی، آلمانی و یا فرانسه باشند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف علوم انسانی مرتبط با موضوع ژورنال باشند. علاقه‌مندان به درج مقاله خود در این ژورنال می‌باید متن حداکثر ده هزار کلمه‌ای آن به ضمیمه چکیده 150 تا 200 کلمه‌ای و لیست کلمات کلیدی آن را حداکثر تا 26 آذر به این ژورنال ارسال کنند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

کمک هزینه شرکت در مدرسه تابستانی آموزش زبان ترکی عثمانی‏، ترکی استانبولی و عربی، استانبول، ترکیه

دانشگاه ابن خلدون واقع در شهر استانبول ترکیه، به شماری از متقاضیان شرکت در مدرسه تابستانی آموزش زبان ترکی عثمانی، ترکی استانبولی و عربی، کمک هزینه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این مدرسه تابستانی می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 30 ماه آوریل سال جاری میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند.