همه
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

فراخوان کنفرانس درباره سیاست عمومی و کشورهای حاشیه خلیج فارس، دانشگاه قطر، قطر

دانشگاه قطر در سال آتی کنفرانسی با عنوان «سیاست عمومی و کشورهای عرب خلیج فارس» برگزار می کند. علاقمندان تا 22 مهر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۷/۰۵/۲۴

کمک هزینه اقامت و پژوهش در زمینه سیاست‌گذاری، مرکز ویلسون، آمریکا

مرکز ویلسون واقع در واشنگتن آمریکا، به شماری از پژوهش‌گران بین‌المللی برای اقامت و پژوهش در زمینه‌ سیاست‌گذاری در این مرکز کمک هزینه ارائه می‌کند. این دوره نه ماه به طول خواهد انجامید. تنها کسانی می‌توانند برای این فرصت اقدام کنند که دارای مدرک دکترا باشند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا 9 مهر ماه مدارک خود را به این مرکز ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۸

بورسیه کارشناسی ارشد سیاست‌گذاری عمومی و حکومت‌داری خوب در دانشگاه‌های آلمان

موسسه تبادلات آکادمیک آلمان به شماری از دانشجویان بین المللی برای طی دوره کارشناسی ارشد سیاست‌گذاری عمومی و حکومت‌داری خوب در دانشگاه‌های این کشور بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به تحصیل در این زمینه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا پایان ماه ژوئیه سال جاری میلادی، به این موسسه ارسال نمایند.
۱۳۹۷/۰۲/۱۶

نشست «مهاجران و جنبشها: شکل دهی مجدد به هویت های ملی و فراملی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا»، دانشگاه تورین، ایتالیا

در روزهای 6 تا 8 سپتامبر سال جاری میلادی و در هفتمین کنفرانس سالانه انجمن ایتالیائی علوم سیاسی که در دانشگاه تورین ایتالیا برگزار می شود، نشستی با عنوان «مهاجران و جنبشها: شکل دهی مجدد به هویت های ملی و فراملی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا» برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این نشست می باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا 20 ماه مه سال جاری میلادی، به این کنفرانس ارسال نمایند. 

 


 

 

 

۱۳۹۶/۱۱/۲۸

بورسیه فوق دکترا در زمینه سیاست‌گذاری عمومی و تسامح دینی،‌ دانشگاه رایس، آمریکا

دانشگاه رایس واقع در ایالت تگزاس آمریکا، به یک دانشجوی متقاضی طی دوره فوق دکترا برای پژوهش درباره سیاست‌گذاری عمومی و تسامح دینی،‌ بورسیه ارائه می‌کند. این بورسیه به مدت یک سال ارائه می‌گردد. 

۱۳۹۵/۰۳/۲۶

بورسیه‌های کارشناسی ارشد برای تحصیل در رشته‌ سیاست گذاری عمومی در دانشگاه‌های آلمان

موسسات مبادلات آکادمیک آلمان، برای تحصیل در رشته سیاست گذاری عمومی در مقطع کارشناسی ارشد، بورسیه ارائه می کند. مهلت ارسال مدارک سی و یک جولای سال جاری میلادی است.