همه
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

فراخوان کنفرانس درباره لیبرالیسم در خلیج فارس و عربستان، دانشگاه اگزتر، انگلستان

دانشگاه اگزتر در ماه تیر سال جاری کنفرانسی با عنوان «لیبرالیسم و تناقضات آن در خلیج فارس و شبه جزیره عربستان» برگزار می کند. علاقمندان تا 2 اردیبهشت برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

فراخوان مقاله برای کنفرانسی درباره نقش فرهنگی عربستان در جهان عرب، دانشگاه نیویورک ابوظبی، امارات متحده عربی

دانشگاه نیویورک شعبه ابوظبی با همکاری دانشگاه سوربن شعبه ابوظبی برای کنفرانسی با عنوان «فرهنگ برساخته عربستان سعودی: شبه جزیره عربستان به عنوان یک بازیگر اصلی جدید در صحنه فرهنگی عرب» فراخوان مقاله داده اند. این کنفرانس در پاییز سال آتی در ابوظبی برگزار خواهد شد. متقاضیان تا 27 فروردین سال آتی جهت ارسال چکیده فرصت دارند.
۱۳۹۸/۱۰/۰۳

فراخوان مقاله درباره تاریخ ایده‌ها (انگاره‌ها) در شبه جزیره عربستان در دوره باستان متأخر، دانشگاه لایدن، هلند

دانشگاه لایدن هلند با همکاری مرکز پژوهشی فیصل یک کنفرانس بین المللی در زمینه حرکت ایده‌ها در شبه جزیره عربستان در دوره باستان متأخر (570 تا 1000 میلادی) برگزار می کند. این کنفرانس به موضوعات مختلف دینی، فکری و فرهنگی در این دوره می‌پردازد. متقاضیان ارائه مقاله، تا 25 دی ماه سال جاری رای ارسال چکیده فرصت دارند. هزینه سفر و اقامت سخنرانان پوشش داده خواهد شد.
۱۳۹۷/۰۲/۰۶

فراخوان سمینار مطالعات عربی، لندن، انگلستان

در روزهای 3 تا 5 ماه اوت سال جاری میلادی، سمینار در زمینه مطالعات عربی در بنیاد بریتانیائی مطالعات شبه جزیره عربستان برگزار می گردد. علاقه مندان به شرکت در این سمینار می باید حداکثر تا پایان ماه مه سال جاری میلادی، چکیده سخنرانی خود را به این بنیاد ارسال نمایند. 

۱۳۹۷/۰۱/۱۸

فرصت استادی در زمینه مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی خلیج فارس و شبه جزیره عربستان، دانشگاه اگزتر، انگلستان

دانشگاه اگزتر واقع در کشور انگلستان، یک استاد متخصص در زمینه مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی خلیج فارس و شبه جزیره عربستان استخدام می‌کند. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا هجدهم ماه جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.