همه
۱۳۹۷/۰۹/۲۹

کنفرانس «امر بومی و جهان‌وطن در اسلام جنوب آسیائی»، دانشگاه پنسیلوانیا،‌ آمریکا

گروه مطالعات ادیان در دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا کنفرانسی با عنوان «امر بومی و جهان‌وطن در اسلام جنوب آسیائی» برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا 17 دی ماه سال جاری به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۴/۱۱

شغل استادی در زمینه مطالعات جنوب آسیا (شبه قاره هند)، دانشگاه ویرجینیا، آمریکا

دانشگاه ویرجینیا واقع در کشور آمریکا، یک استاد متخصص در زمینه مطالعات جنوب آسیا (شبه قاره هند) استخدام می‌کند. فرآیند انتخاب استاد از هشتم ماه اوت سال جاری میلادی، آغاز می‌گردد. 
۱۳۹۷/۰۲/۳۱

بورسیه فوق دکترا برای مطالعه در زمینه جنوب آسیا (شبه قاره هند)، دانشگاه تورنتو، کانادا

دانشگاه تورنتو واقع در کشور کانادا به یک دانشجوی علاقه مند به طی دوره فوق دکترا برای پژوهش درباره جنوب آسیا (شبه قاره هند) بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می باید مدارک خود را حداکثر تا یازدهم ماه آتی میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۸/۲۴

شغل استادی در زمینه فرهنگ‌های اسلامی ایرانی جنوب آسیا، دانشگاه بریتیش کلمبیا، کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور کشور کانادا، یک استاد متخصص در زمینه فرهنگ‌های اسلامی ایرانی جنوب آسیا استخدام می کند. علاقه‌مندان به تدریس در این دانشگاه می‌باید حداکثر تا بیستم دسامبر سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۳/۲۳

کنفرانس «امپراطوری ها: به سوی یک تاریخ جهانی»، دانشگاه دهلی نو، هند

در روزهای سوم تا پنجم دسامبر سال جاری میلادی، کنفرانسی با عنوان «امپراطوری ها: به سوی یک تاریخ جهانی» در دانشگاه دهلی هند برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا تاریخ یکم ژوئیه سال جاری، چکیده سخنرانی خود را ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۲/۱۰

بورسیه دکتری و فوق دکتری «مطالعات هند»، بیناد گوندا، هلند

بنیاد گوندا از مطالعات مقطع دوره دکتری و فوق دکتری در زمینه مطالعات هند، زبان های هندی همچون سانسکریت و ... حمایت می‌کند. مهلت ارایه درخواست تا اول اکتبر تعیین شده است

۱۳۹۶/۰۲/۰۴

فراخوان کنفرانس «علم و فلسفه: ترجمه، انتقال و برهم کنش سنتهای هندو و پارسی»، دانشگاه بن، آلمان

پنجمین کنفرانس هندو-پارسی، در روزهای اول و دوم فوریه سال 2018 میلادی، با موضوع «علم و فلسفه: ترجمه، انتقال و برهم کنش سنت های هندو و پارسی» در دانشگاه بن واقع در کشور آلمان برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس می باید حداکثر تا تاریخ اول آگوست سال جاری میلادی، چکیده سخنرانی خود را ارسال نمایند

۱۳۹۶/۰۱/۱۹

فراخوان کنفرانس «یونان باستان و طب هندی: موفقیت ها و برهم کنش ها»، دانشگاه کرت، یونان

در روز ششم ژوئن سال جاری میلادی، کنفرانسی با عنوان «یونان باستان و طب هندی: موفقیت ها و بر هم کنش ها» در دانشگاه کرت واقع در کشور یونان برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در این کفرانس می باید حداکثر تا روز هفدهم ماه آوریل، چکیده سخنرانی خود را ارسال نمایند

 

۱۳۹۵/۰۷/۲۵

کنفرانس «فرهنگ مسلمانان در شبه قاره هند»٬دانشگاه اقاخان٬ لندن

موسسه مطالعات فرهنگ در دانشگاه اقاخان لندن درخواست مقاله برای شرکت در کنفرانس با موضوع فرهنگ مسلمانان در شبه قاره هند را داده است. این کنفرانس در تاریخ ۱۸-۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برگزار خواهد شد. فرصت ارسال مقالات تا ابتدای جون سال اینده میلادی تعیین شده است.

۱۳۹۵/۰۷/۱۳

فراخوان برای کنفرانس «ادیان هندی»، دانشگاه آکسفورد، انگلستان

چهل و دومین دوره کنفرانسها درباره ادیان هندی، در روزهای هفتم تا نهم آوریل سال آتی میلادی در دانشگاه آکسفورد در انگلستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کفنرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود را تا تاریخ سی و یکم ماه اکتبر سال جاری میلادی به این دانشگاه ارسال نمایند.