همه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه همکاری جهانی، مرکز تحقیقات همکاری های جهانی، آلمان

مرکز تحقیقات همکاری های جهانی برای موقعیت شغلی پژوهشی فوق دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا یازدهم خرداد ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۶/۰۷/۰۱

بورسیه‌های کارشناسی ارشد در رشته مطالعات جهانی، دانشگاه کالیفرنیا،‌ آمریکا

دانشگاه کالیفرنیا واقع در سانتاباربارای آمریکا، به شماری از دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در کارشناسی ارشد رشته مطالعات جهانی، بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید حداکثر تا نیمه دسامبر سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۳/۲۳

کنفرانس «امپراطوری ها: به سوی یک تاریخ جهانی»، دانشگاه دهلی نو، هند

در روزهای سوم تا پنجم دسامبر سال جاری میلادی، کنفرانسی با عنوان «امپراطوری ها: به سوی یک تاریخ جهانی» در دانشگاه دهلی هند برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا تاریخ یکم ژوئیه سال جاری، چکیده سخنرانی خود را ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۲/۲۶

شغل فوق دکترا، مؤسسه آلمانی مطالعات منطقه‌ای و جهانی، هامبورگ

مؤسسه آلمانی مطالعات منطقه‌ای و جهانی واقع در شهر هامبورگ، به شماری از پژوهشگران متقاضی طی دوره فوق دکترا، بورسیه در قالب شغل ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا تاریخ هفدهم ماه مه، مدارک خود را به این مؤسسه ارسال نمایند. 

۱۳۹۵/۱۲/۱۸

بورسیه های کارشناسی ارشد در رشته مطالعات جهانی، دانشگاه لایپزیگ، آلمان

دانشگاه لایپزیگ آلمان با مشارکت پنج دانشگاه اروپائی دیگر، برای تحصیل دانشجویان در رشته مطالعات جهانی در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه ارائه می کند. این بورسیه در قالب پروژه اراسموس و به هشت دانشجو ارائه خواهد شد. علاقه  مندان می باید حداکثر تا سی ام ماه جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.