همه
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بورس دکتری در رشته های مختلف انسانی، مؤسسه دانشگاه اروپایی، ایتالیا

مؤسسه دانشگاه اروپایی 150 بورس دکتری در رشته های مختلف انسانی به متقاضیان واجد شرایط می دهد. علاقمندان تا 11 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

مدرسه تابستانی ‏ «تاریخ مقایسه‌ای و فراملی: نظریه‌ها، روش‌شناسی و مطالعات موردی»، فلورانس، ایتالیا

در روزهای دهم تا سیزدهم ماه سپتامبر سال جار میلادی، مدرسه‌ای تابستانی با عنوان  ‏ «تاریخ مقایسه‌ای و فراملی: نظریه‌ها، روش‌شناسی و مطالعات موردی»، در موسسه دانشگاهی اروپائی واقع در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این مدرسه تابستانی می‌باید حداکثر تا پایان ماه آوریل سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.

 

۱۳۹۵/۰۷/۱۱

بورسیه فوق دکترا در زمینه مطالعات اجتماعی و تاریخی، موسسه دانشگاهی اروپائی، ایتالیا

موسسه دانشگاهی اروپائی واقع در شهر فلورانس ایتالیا در قالب برنامه ماکس وبر خود، پنجاه تا شصت بورسیه فوق دکترا ارائه می کند. علاقه مندان می‌باید تا بیست و ششم اکتبر سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۵/۰۵/۱۰

بورسیه‌های دکترا در موسسه دانشگاهی اروپائی، فلورانس، ایتالیا

موسسه دانشگاهی اروپائی، مستقر در شهر فلورانس ایتالیا بر قالب «برنامه ماکس وبر» به شماری از دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد بورسیه ارائه می‌کند. متقاضیان می‌باید تا تاریخ بیست و پنجم اکتوبر سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.