همه
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

فراخوان کنفرانس در زمینه تاریخ هنر، کمیته بین‌المللی تاریخ هنر، فرانسه

کمیته بین‌المللی تاریخ هنر ۳۶امین کنفرانس سالانه خود را با حدود 90 پنل در ژوئن سال آتی میلادی در لیون فرانسه برگزار می‌کند. علاقمندان تا 24 شهریور برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاع از پنل‌ها به این فایل و برای اطلاع از نحوه ارسال چکیده به این فایل مراجعه کنید
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

فراخوان مقاله درباره مادیت متون مقدس، کمیته بین المللی تاریخ هنر، فرانسه

کمیته بین المللی تاریخ هنر برای یکی از پنل‌های 36امین کنفرانس بین المللی خود در لیون فرانسه فراخوان داده است. این پنل با موضوع مادیت متون مقدس در ارتباط با قرآن و سایر متون عبادی برگزار خواهد شد. علاقمندان تا 24 شهریور برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

فراخوان مقاله درباره اسلام در ادبیات آلمان، ژورنال هنرها، سوئیس

ژورنال موسوم به هنرها وابسته به انتشارات امی دی پی آی سوئیس برای یک شماره ویژه با موضوع «بازنمایی‌های اسلام در ادبیات آلمانوفون: چشم‌اندازهای فرهنگی از عصر روشنگری تا کنون» فراخوان داده است. علاقمندان تا 10 اردیبهشت برای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

فراخوان کنفرانس درباره هنر اسلامی، موزه پنج قاره، آلمان

انجمن ارنست هرتسفلد هجدهمین کنفرانس خود را با عنوان «هنر اسلامی در مبادله» در موزه پنج قاره درمونیخ آلمان برگزار می کند. علاقمندان تا 21 اسفند برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

مدرسه تابستانه درباره جایگاه زنان در بودیسم، مرکز شرق ـ غرب، هاوائی

مرکز موسوم به شرق ـ غرب در هاوائی یک مدرسه تابستانه درباره جایگاه زنان در بودیسم برگزار می کند. علاقمندان تا 12 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

مدرسه تابستانه درباره هنر و زیبایی شناسی در جهان اسلام، ترکیه

هشتمین مدرسه تابستانه موسوم به ایلم در سال آتی در استانبول برگزار می شود. این مدرسه تابستانه با موضوع « بازاندیشی هنر و زیبایی شناسی در جهان اسلام: مفاهیم، تئوری‌ها و عملکردها» برگزار خواهد شد. علاقمندان تا 11 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

جایزه پایان نامه های کارشناسی ارشد در تاریخ هنر اسلامی و باستان شناسی، انجمن ارنست هرتسفلد

انجمن ارنست هرتسفلد برای تاریخ هنر اسلامی و باستان شناسی برای یک جایزه ویژه با هدف حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد در تاریخ هنر اسلامی و باستان شناسی فراخوان داده است. علاقمندان تا 22 آبان برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل  مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۴/۲۳

فراخوان گرنت شرکت در کنفرانس موسم به گرابر، انجمن تاریخ‌نگاران هنر اسلامی، آمریکا

انجمن تاریخ‌نگاران هنر اسلامی برای گرنت سفر موسوم به گرابر برای کسانی که در یک کنفرانس بین‌المللی معتبر پذیرفته شده اند، فراخوان داده است. علاقمندان تا 24 مرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

موقعیت شغلی دکتری در حوزه ادبیات عربی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه اُسلو، نروژ

دانشگاه اُسلو برای یک موقعیت شغلی دکتری در زمینه ادبیات عربی و مطالعات فرهنگی فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم شهریور برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

فراخوان مقاله در زمینه بوم‌شناسی خاورمیانه و ادبیات، ژورنال ادبیات خاورمیانه

ژورنال موسوم به ادبیات خاورمیانه که توسط انتشارات برجسته تیلیور و فرانسیس منتشر می شود، برای یک شماره ویژه با موضوع «بوم‌شناسی‌های شکننده: فوریت‌های زیست محیطی در ادبیات خاورمیانه» فراخوان داده است. علاقمندان تا 10 شهریور برای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

فراخوان کنفرانس درباره ادبیات عربی مدرن، دانشگاه ماربورگ، آلمان

دانشگاه ماربورگ در آبان سال جاری کنفرانسی با موضوع « چه کسی ادبیات مدرن عربی را چگونه و چرا می خواند؟ رویکردهای میان رشته‌ای به خوانندگان، رسانه‌ها، ترجمه و در دنیای جهانی‌شده» برگزار می کند. علاقمندان تا 9 تیر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

فرصت پژوهشی در حوزه مطالعات قالی کشورهای شرقی، مؤسسه حاجی بابا، آمریکا

نهاد موسوم به حاجی بابا فرصت های پژوهشی در حوزه مطالعات قالی شرقی در اختیار پژوهشگران تحصیلات تکمیلی و همینطور فارغ التحصیلان دکتری می گذارد. علاقمندان تا 9 اردیبهشت برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

فراخوان کنفرانس درباره معماری و هنر اسلامی، مؤسسه وِسکس، پرتغال

در سال آتی چهارمین کنفرانس بین المللی معماری و هنر میراث اسلامی در لیسبون پرتغال برگزار می شود. علاقمندان باید در اولین فرصت چکیده های خود را ارسال کنند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۸/۱۷

فراخوان کنفرانس درباره رمان باستان، دانشگاه گنت، بلژیک

دانشگاه گنت در سپتامبر سال آتی میلادی ششمین کنفرانس بین المللی رمان باستان را برگزار می کند. این کنفرانس با موضوع «جاده های کمتر سفرشده» برگزار می شود. علاقمندان تا 9 آذر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد در زمینه هنر در جهان عرب و ایران و ترکیه، دانشگاه کافوسکاری، ایتالیا

دانشگاه کافوسکاری ونیز با همکاری دانشگاه ژنو یک برنامه ارشد جدید با عنوان «هنر معاصر در این جهان عرب، ایران و ترکیه» راه اندازی کرده است. علاقمندان برای ارسال درخواست تا دوم آذرماه سال جاری فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.