همه
۱۴۰۱/۰۱/۳۰

فراخوان کنفرانس درباره انواع مسافران و سفرها در سرزمین های عثمانی، دانشگاه سارایوو، بوسنی

دانشگاه سارایوو در ماه مرداد ماه سال جاری کنفرانسی با عنوان «مسافران در سرزمین های عثمانی: بالکان، آناتولی و فراسوی از آن» برگزار می کند. علاقمندان تا 10 اردیبهشت برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱

فراخوان بورس کارشناسی ارشد درباره دموکراسی و حقوق بشر در اروپا، دانشگاه سارایوو، بوسنی

چندنهاد آمورش عالی اروپایی با مشارکت یکدیگر یک دوره کارشناسی ارشد منطقه‌ای اروپا درباره دموکراسی و حقوق بشر در جنوب شرق اروپا راه اندازی کرده اند. علاقمندان تا سی ام تیر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست پذیرش برای این برنامه کارشناسی ارشد فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۷/۰۲/۲۲

کمک هزینه کارشناسی ارشد مطالعات اسلامی با تاکید بر اسلام در اروپا‏‌،‌ دانشگاه سارایوو‏، بوسنی و هرزگوین

دانشگاه سارایوو واقع در بوسنی و هرزگوین برای سال آینده تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات اسلامی با تاکید بر اسلام در اروپا دانشجو می پذیرد. این دانشگاه تلاش دارد تا به شماری از دانشجویان این دوره، بورسیه ارائه کند.

۱۳۹۷/۰۱/۱۵

کمک هزینه شرکت در مدرسه تابستانی «اسلام در اروپا: چالش‌های کثرت‌گرائی»، بوسنی و هرزگوین

در روزهای چهارم تا هجدهم ماه اوت سال جاری میلادی، مدرسه‌ای تابستانی با عنوان «اسلام در اروپا: چالش‌های کثرت‌گرائی»، در شهر سارایووی بوسنی و هرزگوین برگزار می‌گردد. به شماری از شرکت‌کنندگان در این مدرسه تابستانی نیز کمک هزینه شرکت ارائه می‌گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این مدرسه تابستانی می‌باید حداکثر تا اول ماه مه سال جاری میلادی، مدارک خود را ارسال نمایند. 

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

کارگاه «اسلام، بدن و خود»، مرکز مطالعات اسلامی سارایوو، بوسنی

مرکز مطالعات اسلامی سارایوو واقع در کشور بوسنی با همکاری چند دانشگاه اروپایی کنفرانس خود در موضوع «اسلام، بدن و خود» را برگزار می‌کند. این کنفرانس در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ مارس برگزار خواهد شد. مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۱۵ ژانویه تعیین شده است.