همه
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

فراخوان کنفرانس درباره تاریخ دولت سازی زنان در آفریقا، دانشگاه وین، اتریش

دانشگاه وین برای کنفرانسی با موضوع « زنان و تاریخ دولت سازی در کشورهای آفریقایی پسااستعماری» فراخوان داده است. علاقمندان تا 23 مهر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

فراخوان کنفرانس درباره اخلاق زیستی، دانشگاه حمد بن خلیفه، قطر

هفدهمین کنفرانس بین المللی اخلاق زیستی در مرکز مطالعات فقه اسلامی و اخلاق در دانشگاه حمد بن خلیفه قطر در سال آتی برگزار می شود. علاقمندان تا 8 مهر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

موقعیت شغلی فوق دکتری در زمینه اشتغال زنان در شریعت، دانشگاه برن، سوئیس

دانشگاه برن برای یک موقعیت شغلی فوق دکتری در موضوع «اشتغال زنان در شریعت اسلام» فراخوان داده است. علاقمندان تا 16 مرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

فراخوان مقاله درباره مادیت متون مقدس، کمیته بین المللی تاریخ هنر، فرانسه

کمیته بین المللی تاریخ هنر برای یکی از پنل‌های 36امین کنفرانس بین المللی خود در لیون فرانسه فراخوان داده است. این پنل با موضوع مادیت متون مقدس در ارتباط با قرآن و سایر متون عبادی برگزار خواهد شد. علاقمندان تا 24 شهریور برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

فراخوان کنفرانس درباره موضوع «اجرا»، دانشگاه ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

دانشگاه ژوهانسبورگ دهمین کنفرانس سالانه مرکز پدیدارشناسی در جنوب آفریقا را با اختصاص به موضوع «اجرا» برگزار می کند. علاقمندان تا ۲۷ مرداد برای ارسال چکیده […]
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

فراخوان کارگاه درباره عشق و جنسیت، دانشگاه کپنهاک، دانمارک

دانشگاه کپنهاک کارگاهی با رویکرد پدیدارشناختی درباره عشق و جنسیت برگزار می کند. علاقمندان تا 9 تیر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

فراخوان کارگاه درباره ارتباط مهاجرت با همه‌گیری کووید-۱۹، دانشگاه آزاد بولزانو، ایتالیا

دانشگاه آزاد بولزانو در ایتالیا قرار است کارگاهی با موضوع «ترسیم و بررسی ارتباط مهاجرت و همه‌گیری کووید-19 در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا» برگزار کند. علاقمندان تا 30 خرداد برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

موقعیت استاد مهمان بین المللی در زمینه رهبری و اخلاق، دانشگاه ریچموند، آمریکا

دانشگاه ریچموند برای موقعیت یک استاد مهمان بین المللی در زمینه رهبری و اخلاق فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم فروردین برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

فراخوان کنفرانس درباره بازاندیشی قابلیت سکونت در عصر آنتروپوسن، دانشگاه وارویک، انگلیس

دانشگاه وارویک قرار است کنفرانسی با عنوان «فرهنگ و مسئولیت جهانی: بازاندیشی قابلیت سکونت در عصر آنتروپوسن» برگزار کند. علاقمندان تا 21 بهمن برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

فراخوان گرنت تحقیقاتی دو ساله در زمینه برده داری، قومیت و نژاد در مدیترانه، بنیاد ۱۵۶۳، ایتالیا

نهاد موسوم به بنیاد 1563 در تورین ایتالیا برای چهار گرنت تحقیقاتی دو ساله در زمینه « برده داری، قومیت و نژاد در مدیترانه ایده ها و نگرش ها» فراخوان داده است. علاقمندان تا 10 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

فراخوان دوره کارشناسی ارشد فرهنگ‌های مسلمانان، دانشگاه آقاخان، انگلیس

دانشگاه آقاخان برای برنامه کارشناسی ارشد فرهنگ‌های مسلمانان فراخوان داده است. علاقمندان تا 7 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

موقعیت شغلی دستیار پژوهشی در ارتباط با جنگ ایران و عراق، دانشگاه بامبرگ، آلمان

دانشگاه بامبرگ برای دو موقعیت شغلی دستیار پژوهشی در ارتباط با پروژه‌ای در خصوص روایت‌ها و ادبیات مربوط به جنگ ایران و عراق فراخوان داده است. علاقمندان تا 5 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

فراخوان کنفرانس درباره عصر انقلاب‌ها و جهانی شدن، شبکه تحقیقاتی بازنگری عصر انقلاب

نهاد موسوم به شبکه تحقیقاتی بازنگری عصر انقلاب در سال آتی میلادی یک کنفرانس برخط با عنوان «عصر انقلاب‌ها از نظر نظری، تاریخ‌نگاری و تجربی چقدر جهانی بود؟» برگزار می کند. علاقمندان تا 24 آبان برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

فراخوان کنفرانس درباره غذا و بدن در مناطق استعمار شده در دوره پیشامدرن، دانشگاه رگنسبورگ، آلمان

دانشگاه رگنسبورگ با همکاری دانشگاه مونیخ در سال آتی کنفرانسی با موضوع «غذا و بدن در بافت‌های استعماری در دوره پیشامدرن(1000-1600م)» برگزار می کند. علاقمندان تا 24 آبان برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

موقعیت شغلی فوق دکتری در زمینه فرهنگ مادی و تاریخ علم، مؤسسه ماکس پلانک، آلمان

مؤسسه ماکس پلانک برای یک موقعیت شغلی سه ساله فوق دکتری در ارتباط با گروه کاری « تجسم‌ها و فرهنگ‌های مادی مربوط به آسمان‌ها در اوراسیا و شمال آفریقا» فراخوان داده است. علاقمندان تا 8 مهر ماه برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.