همه
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

فراخوان موقعیت شغلی پژوهشی در زمینه اقتصاد سیاسی، کالج بارد برلین، آلمان

کالج بارد برلین برای دو موقعیت شغلی پژوهشی در زمینه اقتصاد سیاسی فراخوان داده است. علاقمندان تا 24 مرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

فراخوان کارگاه در زمینه اقتصاد اسلامی، مؤسسه ایکام، ترکیه

مؤسسه موسوم به ایکام یازدهمین کارگاه سالانه خود در زمینه اقتصاد اسلامی را در اکتبر سال جاری میلادی برگزار می‌کند. موضوع کارگاه امسال «اقتصاد اسلامی و محیط زیست» است. علاقمندان تا 8 خرداد برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

فراخوان کنفرانس درباره جنبش‌های برداری و اقتصاد، دانشگاه بوخوم، آلمان

دانشگاه بوخوم با همکاری برخی نهادهای دیگر کنفرانسی با عنوان «در میانه اقتصاد و اخلاق: جنبش های ضد برده داری به عنوان یک شبکه فراملی در […]
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

مدرسه تابستانه ویژه زنان در زمینه اقتصاد سیاسی، مؤسسه ماکس پلانک، آلمان

مؤسسه ماکس پلانک برای مطالعه جامعه‌ها در شهر کلن یک مدرسه تابستانه ویژه زنان در زمینه اقتصاد سیاسی برگزار می کند. علاقمندان تا 24 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

مدرسه تابستانه در موضوع اقتصاد سیاسی، دانشگاه جرج ماسون، آمریکا

پروژه موسوم به اقتصاد سیاسی در تابستان سال آتی یک مدرسه تابستانه در دانشگاه جرج ماسون برگزار می کند. علاقمندان تا 11 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۴/۰۲

فراخوان مقاله برای دائره المعارف اقتصاد اسلامی، انتشارات پالگریو

انتشارات شناخته شده پالگریو برای نگارش مدخل‌های یک مجموعه جدید با عنوان «دائرة المعارف اقتصاد و مالیه اسلامی» فراخوان داده است. علاقمندان تا ده شهریور  برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

مدرسه تابستانه با موضوع «دین، تحرک و اقتصاد»، مرکز دانشگاهی دانشگاه سنت ایگناتیوس آنتورپ، بلژیک

مرکز دانشگاهی دانشگاه سنت ایگناتیوس آنتورپ در تابستان سال جاری مدرسه تابستانه ای با موضوع «دین، تحرک و اقتصاد» برگزار می کند. علاقمندان تا 28 آوریل برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

فراخوان کنفرانس درباره بحران‌های اقتصادی و اقتصاد اسلامی، مرکز ایکام، ترکیه

مرکز پژوهشی اقتصاد اسلامی ترکیه موسوم به ایکام دهمین کنفرانس خود را با موضوع «بحران‌های اقتصادی و اقتصاد اسلامی» برگزار می کند. علاقمندان تا 10 فروردین برای ارسال چکیده فرصت دارند. هزیت اقامت و سفر سخنرانان برگزیده پوشش داده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

فراخوان فرصت پژوهشی در حوزه اقتصاد اسلامی، مؤسسه ایکام، ترکیه

مرکز پژوهشی اقتصاد اسلامی در ترکیه برای موقعیت های پژوهشی خود در سال 2022 فراخوان داده است. علاقمندان برای اقدام تا 26 بهمن فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

فراخوان کنفرانس درباره تاریخ بیمه، دانشگاه بازل، سوئیس

دانشگاه بازل برای کنفرانسی بین المللی با عنوان «تاریخ بیمه در دیدگاهی جهانی» فراخوان داده است. علاقمندان تا هشتم مهر ماه جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

فراخوان کنفرانس درباره مدیریت اقتصاد کلان، انجمن پژوهش اقتصادی، مصر

نهاد موسوم به انجمن پژوهش اقتصادی 28 امین کنفرانس سالانه خود را با موضوع «بازبینی مدیریت اقتصاد کلان در زمان بحران و فراتر از آن» برگزار می کند. نقطه تمرکز این نهاد کشورهای خاورمیانه، ایران و ترکیه است. علاقمندان تا 9 مرداد جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

کمک هزینه شرکت در کارگاه «رشد اقتصادی و توسعه»، مرکز تحقیقات اقتصاد اسلامی، ترکیه

مرکز تحقیقات اقتصاد اسلامی(ایکام) در ترکیه نهمین کارگاه اقتصاد اسلامی را با موضوع «رشد اقتصادی و توسعه» در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد کرد. بخشی از هزینه‌های سخنرانان برگزیده پرداخت خواهد شد. علاقمندان تا یازدهم دی ماه برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

موقعیت شغلی دکتری در حوزه فلسفه اقتصاد، دانشگاه زوریخ، سوئیس

دپارتمان فلسفه در دانشگاه زوریخ برای یک موقعیت شغلی دکتری در حوزه فلسفه اقتصاد فراخوان داده است. علاقمندان تا 25 آذر ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۷/۱۴

بورس پژوهشی دانشجویان دکتری و فوق دکتری در حوزه اقتصاد، مرکز پژوهشی اقتصاد اسلامی، ترکیه

مرکز پژوهشی اقتصاد اسلامی در استانبول ترکیه برای سال آینده برای گذراندن دوره پژوهشی به پژوهشگران دکتری و فوق دکتری بورس می‌دهد. علاقمندان تا دهم آبان سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۵/۰۷

بورس دکتری در رشته‌های مختلف علوم انسانی، دانشگاه نرماله سوپریوره، ایتالیا

دانشگاه نرماله سوپریوره در شهرهای پیزا و فلورانس ایتالیا در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های انسانی پذیرش دکتری می‌دهد. پذیرفته شدگان از بورس دکتری برخوردار خواهند بود. این رشته‌ها شامل، فلسفه، علوم سیاسی، جامعه‌شناسی، مطالعات کلاسیک، تاریخ و ... خواهد بود. علاقمندان تا ششم شهریور جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.