همه
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

فراخوان مقاله در زمینه «آکویناس و علوم»، ژورنال ادیان، سوئیس

ژورنال موسوم به ادیان وابسته به انتشارات ام دی پی آی سوئیس برای یک شماره ویژه با موضوع «آکویناس و علوم: کاوش در گذشته، حال و آینده» فراخوان داده است. علاقمندان تا ۱۲ فروردین سال آتیبرای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

فراخوان مقاله درباره فلسفه اسلامی، ژورنال ادیان، انتشارات ام دی پی آی سوئیس

ژورنال موسوم به ادیان برای یک شماره ویژه با موضوع «فلسفه اسلامی: گذشته و حال» فراخوان داده است. علاقمندان تا 5 فروردین ۱۴۰۳ برای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

فراخوان کنفرانس درباره فخر رازی، دانشگاه آتلانتیک فلوریدا، آمریکا

دانشگاه آتلانتیک فلوریدا در تابستان امسال کنفرانسی با عنوان «فلسفه پساکلاسیک در جهان اسلام: هم‌اندیشی درباره فخر الدین رازی» برگزار می‌کند. علاقمندان تا دهم مرداد برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

فراخوان مقاله درباره ملا علی قوشچی، ژورنال نظریات، ترکیه

ژورنال موسوم به نظریات برای یک شماره ویژه درباره ملا علی قوشچی فراخوان داده است. علاقمندان تا 11 بهمن ۱۴۰۲ برای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

فراخوان مقاله در زمینه پدیدارشناسی و علوم، ژورنال مطالعات پدیدارشناسی

ژورنال موسوم به «مطالعات پدیدرشناسی» برای یک شماره ویژه با موضوع «پدیدارشناسی و علوم» فراخوان داده است. علاقمندان تا یازده خرداد برای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

فراخوان کنفرانس درباره پدیدارشناسی، دانشگاه بخارست، رومانی

دانشگاه بخارست برای کنفرانسی با موضوع «پدیدارشناسی و محدودیت‌های تجربه» فراخوان داده است. علاقمندان تا 21 فروردین برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

فراخوان کنفرانس درباره پدیدارشناسی خود و دیگری، دانشگاه کپنهاک، دانمارک

دانشگاه کپنهاک کنفرانسی با عنوان «خود و دیگری: چشم‌اندازهای پدیدارشناختی در دیالوگ» برگزار می کند. علاقمندان تا 10 اردیبهشت برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

موقعیت استاد مهمان بین المللی در زمینه رهبری و اخلاق، دانشگاه ریچموند، آمریکا

دانشگاه ریچموند برای موقعیت یک استاد مهمان بین المللی در زمینه رهبری و اخلاق فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم فروردین برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

فراخوان کنفرانس درباره عشق، دین و خدا، انجمن بریتانیایی فلسفه دین، انگلیس

انجمن بریتانیایی فلسفه دین کنفرانس دوسالانه خود با را با موضوع «عشق، دین و خدا» برگزار می کند. علاقمندان تا 11 فروردین برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

فراخوان کنفرانس فلسفه اسلامی، دانشگاه هاروارد، آمریکا

انجمن آمریکایی فلسفه اسلامی کنفراس سالانه خود را برگزار می کند. علاقمندان تا 28 مهر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

موقعیت فوق دکتری درباره ارسطو، دانشگاه توبینگن، آلمان

دانشگاه توبینگن برای یک موقعیت فوق دکتری درباره ارسطو فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم آبان ماه برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

فراخوان کنفرانس درباره تاریخ فلسفه و عقل‌گرایی در جهان اسلام، دانشگاه یِیل، آمریکا

دپارتمان مطالعات ادیان دانشگاه یِیل در سال جاری کنفرانس درباره تاریخ عقل‌گرایی در جهان اسلام با تأکید بر نقش و ارتباط غزالی و ابن‌سینا با یکدیگر برگزار می کند. علاقمندان تا 26 فروردین برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

فراخوان موفعیت شغلی پژوهشی، مؤسسه ابن میمون برای مطالعات پیشرفته دانشگاه هامبورگ، آلمان

مؤسسه ابن‌میمون برای مطالعات پیشرفته در دانشگاه هامبورگ برای موقعیت‌های شغلی پژوهشی مختلف فراخوان داده است. علاقمندان تا 24 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

موقعیت شغلی فوق دکتری در زمینه فلسفه در اندلس، دانشگاه کاتولیک لوون، بلژیک

دانشگاه کاتولیک لون برای یک موقعیت شغلی فوق دکتری در زمینه سرآغاز فلسفه در اندلس در قرون نخستین اسلامی فراخوان داده است. علاقمندان تا 24 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹

فراخوان مقاله در موضوع الهیات فلسفی قاره‌ای، ژورنال اوپن تئولوژی، آلمان

ژورنال اوپن تئولوژی برای یک شماره ویژه با موضوع: «پس از چرخش الهیاتی: جستارهایی در الهیاتِ فلسفیِ قاره‌ای نوین» فراخوان داده است. علاقمندان تا 26 فروردین برای ارسال مقاله فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.