همه
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

فراخوان کنفرانس درباره روابط بین‌الملل، دانشگاه کاتولیک لیل، فرانسه

هفدهمین کنفرانس پان‌اروپایی روابط بین‌الملل در سال جاری میلادی دانشگاه کاتولیک لیل فرانسه برگزار می شود. این کنفرانس یک بخش ویژه با موضوع «اسلام در امور بین‌الملل: نظریه‌ها و عملکردهای دیپلماسی» دارد. علاقمندان تا ۲۳ اسفند برای ارسال چکیده و پیشنهاد پنل فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۹/۱۹

فراخوان مقاله در زمینه «نژاد، دین و ملی‌گرایی»، ژورنال ادیان، سوئیس

ژورنال موسوم به ادیان وابسته به انتشارات ام دی پی آی سوئیس برای یک شماره ویژه با موضوع «نژاد، دین و ملی‌گرایی در قرن بیست و یکم» فراخوان داده است. علاقمندان تا 11 فروردین سالی برای ارسال مقاله فرصت دارند.
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

فراخوان کنفرانس درباره مفاهیم بنیادی در نظریه سیاسی، دانشگاه نورث وسترن، قطر

شعبه دانشگاه نورث وسترن در قطر کتفرانسی با موضوع «سرزمین‌ها، مردمان، ملت‌ها: رویکردهای استعمارزدا به مفاهیم بنیادی در نظریه سیاسی» برگزار می‌کند. علاقمندان تا 29 شهریور برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

فراخوان موقعیت شغلی پژوهشی در زمینه سیاست خاورمیانه، دانش آکسفورد، انگلیس

دانشگاه آکسفورد برای یک موقعیت شغلی پژوهشی در زمینه سیاست خاورمیانه فراخوان داده است. علاقمندان تا 9 مرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای این اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

فراخوان کنفرانس درباره کمونیسم و آتئیسم، مرکز پژوهشی مطالعات اجتماعی، فرانسه

در آبان سال جاری کنفرانسی با عنوان « دیدگاه های کمونیستی در مورد آتئیسم در قرن بیستم» در فرانسه برگزار می شود. علاقمندان تا ۲۴ تیر ماه برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

برنامه کارشناسی ارشد دین در سپهر عمومی، دانشگاه هانوفر، آلمان

دانشگاه هانوفر برای یک برنامه کارشناسی ارشد با عنوان «دین در سپهر عمومی» فراخوان داده است. علاقمندان تا 11 خرداد ماه برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

فراخوان مقاله درباره ۲۰ سال بعد از حمله عراق، دانشگاه پلوپونز، یونان

مرکز مطالعات مدیترانه، خاورمیانه و اسلامی وابسته به دپارتمان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه پلوپونز، کارگاه آموزشی برای پژوهشگران جوان با موضوع «20 سال بعد از حمله به عراق» برگزار می‌کند. علاقمندان تا 10 خرداد برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

فراخوان کارگاه در زمینه پویایی مشارکت سیاسی، دانشگاه لایپزیگ، چک

دانشگاه لایپزیگ در پراگ کارگاهی برای دانشجویان دکتری با موضوع «پویایی مشارکت سیاسی: دانش دیسیپلینی از منظر مطالعات منطقه‌ای» برگزار می‌کند. علاقمندان تا 4 خرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

مدرسه تابستانه درباره مسأله فرقه گرایی، دانشگاه آمریکایی بیروت، لبنان

دانشگاه آمرکایی بیروت در تابستان پیش رو دومین برنامه تابستانی بیروت برای مطالعات توسعه انتقادی را درباره "مسئله فرقه‌ای" برگزار می کند. علاقمندان تا 15 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بورس دکتری در زمینه مطالعات جهانی و فرامنطقه‌ای، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی برلین برای مطالعات جهانی و فرامنطقه‌ای برای تعدادی بورس دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا نهم اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

مدرسه تابستانه ویژه زنان در زمینه اقتصاد سیاسی، مؤسسه ماکس پلانک، آلمان

مؤسسه ماکس پلانک برای مطالعه جامعه‌ها در شهر کلن یک مدرسه تابستانه ویژه زنان در زمینه اقتصاد سیاسی برگزار می کند. علاقمندان تا 24 اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

بورس دکتری در زمینه مطالعات جهانی و فرامنطقه ای، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی برلین برای مطالعات جهانی و فرامنطقه ای برای بورس دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا نهم اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند.برای اطلاعات […]
۱۴۰۱/۱۱/۰۸

موقعیت فوق دکتری در زمینه تاریخ جهانی و حکمرانی، مؤسسه آموزش عالی ناپل، ایتالیا

مؤسسه آموزش عالی ناپل برای چهار موقعیت فوق دکتری در زمینه تاریخ جهانی و حکمرانی فراخوان داده است. علاقمندان تا 6 اسفند برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

مدرسه تابستانه در موضوع اقتصاد سیاسی، دانشگاه جرج ماسون، آمریکا

پروژه موسوم به اقتصاد سیاسی در تابستان سال آتی یک مدرسه تابستانه در دانشگاه جرج ماسون برگزار می کند. علاقمندان تا 11 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

کمک هزینه پژوهشگر مهمان در مؤسسه اروپایی مطالعات جهانی، دانشگاه بازل، سوئیس

مؤسسه اروپایی مطالعات جهانی وابسته به دانشگاه بازل برای کمک هزینه‌های پژوهشگر مهمان برای دوره سه ماهه فراخوان داده است. علاقمندان تا 11 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.