همه
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

فراخوان کنفرانس درباره بایگانی دیجیتال در جهان عرب، دانشگاه سوربن ابوظبی، امارات

در اکتبر سال جاری میلادی چند نهاد علمی و آکادمیک کنفرانسی در ابوظبی با عنوان بایگانی دیجیتال در جهان عرب برگزار می کنند. علاقمندان تا یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۴۰۲برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

فراخوان کنفرانس در زمینه علوم انسانی دیجیتال، دانشگاه آمریکایی شارجه، امارات

گروه مطالعات عربی و ترجمه در دانشگاه آمریکایی شارجه کنفرانسی با موضوع «علوم انسانی دیجیتال از منظر عملیاتی: گسترش افق‌ها و دگرگونی حوزه دانشی در جهان عربی/اسلام» برگزار می کند. علاقمندان تا نهم مهرماه برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

گرنت پژوهشی در زمینه مطالعات جهان عرب، دانشگاه نیویورک ابوظبی، امارات

دانشگاه نیویورک ابوظبی برای سال آتی گرنت‌های پژوهشی در زمینه مطالعات جهان عرب در نظر گرفته است. علاقمندان تا 11 مهر برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

فراخوان کارگاه درباره مطالعات جهان عرب، دانشگاه نیویورک ابوظبی، امارات

دانشگاه نیویورک ابوظبی در سال آتی  کارگاهی بین‌المللی با عنوان «جهت‌گیری‌های جدید در مطالعات جهان عرب» برگزار می کند. علاقمندان تا 8 مهر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

فراخوان کارگاه درباره رویکردهای جدید در مطالعات جهان عرب، دانشگاه نیویورگ ابوظبی، امارات

دانشگاه نیویورک ابوظبی در ماه مارس سال آتی میلادی کارگاهی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با عنوان «جهت‌گیری‌های جدید در مطالعه جهان عرب» برگزار می کند. علاقمندان تا 19 آذر برای ارسال درخواست فرصت دارند.برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

موقعیت شغلی پژوهشی در حوزه مطالعات جهان عرب، دانشگاه نیویورک ابوظبی، امارات

دانشگاه نیویورک ابوظبی فراخوان موقعیت های پژوهشی موقت در حوزه مطالعات جهان عرب داده است. علاقمندان تا نهم مهر ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

فرصت تحقیقاتی در حوزه مطالعات مربوط به جهان عرب، دانشگاه نیویورک ابوظبی، امارات

دانشگاه نیویورک شعبه ابوظبی برای اعطای فرصت تحقیقاتی به پژوهشگران حوزه علوم انسانی برای تحقیق درباره همه موضوعات مربوط به جهان عرب فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم مهر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

فراخوان مقاله برای کنفرانسی درباره نقش فرهنگی عربستان در جهان عرب، دانشگاه نیویورک ابوظبی، امارات متحده عربی

دانشگاه نیویورک شعبه ابوظبی با همکاری دانشگاه سوربن شعبه ابوظبی برای کنفرانسی با عنوان «فرهنگ برساخته عربستان سعودی: شبه جزیره عربستان به عنوان یک بازیگر اصلی جدید در صحنه فرهنگی عرب» فراخوان مقاله داده اند. این کنفرانس در پاییز سال آتی در ابوظبی برگزار خواهد شد. متقاضیان تا 27 فروردین سال آتی جهت ارسال چکیده فرصت دارند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۵

بورسیه های دکترا در رشته های مختلف در دانشگاه امارات متحده عربی، ابوظبی، امارات

دانشگاه امارات متحده عربی واقع در شهر ابوظبی این کشور، به شماری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دوره های دکترای این دانشگاه بورسیه ارائه می کند.
۱۳۹۸/۰۶/۲۶

 کمک هزینه اقامت و پژوهش درباره جهان عرب، دانشگاه نیویورک شعبه ابوظبی، امارات

دانشگاه نیویورک شعبه ابوظبی واقع در کشور امارات به شماری از پژوهشگران بین‌المللی علاقه‌مند به پژوهش درباره جهان عرب کمک هزینه اقامت در این دانشگاه و پژِوهش در این زمینه ارائه می‌کند
۱۳۹۸/۰۵/۱۲

کمک هزینه پژوهشی علوم انسانی جهت مطالعه جهان عرب، دانشگاه نیویورک شعبه ابوظبی، امارات متحده عربی

علیرغم اینکه اساتیدی که در تمامی زمینه های علوم انسانی فعال هستند می توانند برای این موقعیت شغلی اقدام نمایند، اما هدف این برنامه بخصوص ایجاد مرکزی با ظرفیت تحقیقاتی منحصربفرد است تا از میان حوزه های علوم انسانی بیشتر به دنیای عرب و تاریخ علمی، مذهبی و فکری آن و میراث فرهنگی و هنری دنیای عرب آنچنان که در رسانه های قدیم و جدید بازتاب داشته، همچنین تعاملات آن با سایر فرهنگ ها در گذشته و حال بپردازد.
۱۳۹۷/۰۴/۳۱

بورسیه‌های کارشناسی برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه ولونگونگ استرالیا شعبه دبی

 دانشگاه ولونگونگ استرالیا شعبه دبی  شماری از دانشجویان بین‌المللی بورسیه ارائه می‌کند. این بورسیه‌ها برای طی دوره‌های کارشناسی به این دانشجویان ارائه می‌شود. ایرانیانی که قصد اقدام برای این بورسیه‌ها را دارند می‌باید معدل دیپلمشان حداقل 17 باشد. علاقه‌مندان به اقدام برای این بورسیه می‌یاید حداکثر تا 16 شهریور سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۳/۱۹

بورسیه های دانشگاه کانادائی دبی برای دانشجویان بین المللی، امارات متحده عربی

دانشگاه کانادائی دبی واقع در امارات متحده عربی، به شماری از دانشجویان بین المللی برای طی دوره های تحصیلی بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان به استفاده از این فرصت می باید حداکثر تا نیمه ماه جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۷/۰۲/۱۷

شغل استادی در زمینه جامعه شناسی، دانشگاه زائد‏، امارات متحده عربی

دانشگاه زائد واقع در امارات متحده عربی یک استاد متخصص در زمینه جامعه شناسی استخدام می کند. این استاد می باید در زمینه جامعه شناسی و یا دانش های مشابه فارغ التحصیل شده باشد و بتواند در دوره های کارشناسی و نیز تحصیلات تکمیلی تدریس نماید.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵

کنفرانس بین‌المللی در زمینه مطالعات علوم اجتماعی و انسانی، دبی، امارات متحده عربی

در روزهای سی ام سپتامبر تا اول اکتوبر سال جاری میلادی، کنفرانسی بین‌المللی در زمینه مطالعات علوم اجتماعی و انسانی، در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس، می‌باید حداکثر تا نیمه ماه جاری میلادی، چکیده سخنرانی‌های خود را به این کنفرانس ارسال نمایند.