همه
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

بورس تحصیلات تکمیلی در حوزه علوم انسانی، مدرسه اقتصاد لندن، انگلستان

مدرسه اقتصاد لندن (ال اس ای) چند بورس بین المللی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از خاورمیانه و شمال آفریقا در نظر گرفته است. علاقمندان برای ارسال درخواست تا 8 اردیبهشت فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

بورس‌های دکترا برای دانشجویان دکترا در مدرسه اقتصاد لندن، انگلستان

مدرسه اقتصاد لندن واقع در کشور انگلستان به یکصد دانشجوی متقاضی تحصیل در دوره‌های متنوع دکترا در این دانشگاه بورس ارائه می‌‌کند. این بورس شامل هزینه دانشگاه و سالانه هجده هزار پوند کمک هزینه زندگی است. علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 6 اردیبهشت ماه به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳

بورسیه‌های دکترای در رشته‌های علوم انسانی، مدرسه اقتصاد لندن، انگلستان

مدرسه اقتصاد لندن واقع در کشور انگلستان به شماری از دانشجویان بین‌المللی برای آغاز دوره‌های دکترا در این دانشگاه بورسیه ارائه می‌کند. این بورسیه‌ها بالغ بر یکصد بورسیه دکترا است. بورسیه‌های حاضر شامل هزینه دانشگاه و سالانه 19 هزار پوند برای زندگی دانشجویان می‌شود. علاقه‌مندان به استفاده از این این فرصت می‌باید حداکثر تا 21 آذر سال جاری، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۶/۰۹/۰۷

فرصت شغلی در مرکز خاورمیانه، مدرسه اقتصاد لندن‏‌، لندن

مرکز خاورمیانه در مدرسه اقتصاد لندن، یک هماهنگ‌کننده دریافت‌های مالی و پروژه، استخدام می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید حداکثر تا سی‌ام نوامبر سال جاری میلادی‏، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.