همه
۱۳۹۹/۰۴/۱۴

فراخوان مقاله درباره جنبش‎های انقلابی در خاورمیانه، دانشگاه بازل، سوئیس

در سپتامبر سال جاری میلادی کنفرانسی با عنوان «مارکسیسم عرب: تاریخ جهانی جنبش‌های انقلابی در خاورمیانه در قرن بیستم و بیست و یکم» در دانشگاه بازل […]
۱۳۹۷/۱۲/۱۹

فراخوان مقاله به زبان انگلیسی درباره جنبش‌های اسلامی فراملیتی برای انتشار در کتاب دست‌نامه اسلام معاصر

دکتر رونالد لاکنز بول، استاد دانشگاه فلوریدای شمالی، کتابی با نام دست‌نامه اسلام معاصر را در دست ویرایش دارد. وی برای دریافت مقالاتی درباره جنبش‌های اسلامی فراملیتی فراخوان داده است. علاقه‌مندان به نگارش مقاله در این زمینه می‌توانند با وی مکاتبه کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳

کنفرانس «جنگ و جنبش‌های اجتماعی»، دانشگاه شهری نیویورک، آمریکا

در روز 20 اردیبهشت سال آتی، کنفرانسی با عنوان «جنگ و جنبش‌های اجتماعی» در دانشگاه شهری نیویورک آمریکا برگزار می‌شود. در این کنفرانس درباره جنبش‌های اجتماعی سازمان‌دهی شده قبل و بعد از جنگ‌ها بحث و بررسی می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی و رزومه خود را حداکثر تا 10 دی ماه سال جاری به این کنفرانس ارسال کنند. 
۱۳۹۷/۰۴/۱۹

شغل استادی در زمینه «هویت زنانه و مردانه و جنبش‌های اجتماعی در جهان اسلام»، دانشگاه کوینز، کانادا

دانشگاه کوینز واقع در کشور کانادا یک استاد برای تدریس در زمینه  «هویت زنانه و مردانه و جنبش‌های اجتماعی در جهان اسلام» استخدام می‌کند. این استاد با موقعیت «استادیاری» در دانشگاه استخدام می‌شود و در صورت رعایت معیارهای لازم، به صورت دائم به عضویت هیئت علمی این دانشگاه در خواهد آمد. استاد مذکور می‌باید دروس را به زبان انگلیسی ترجمه کند. مهلت ارسال مدارک به دانشگاه حداکثر 9 شهریور ماه سال جاری خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۱/۰۱

بودجه‌های پژوهشی در زمینه «اسلام، دولت-ملت مدرن و جنبش‌های فراملی»، بنیاد گردا هنگل، آلمان

بنیاد گردا هنگل واقع در کشور آلمان، از پروژه‌‌ها در زمینه «اسلام، دولت-ملت مدرن و جنبش‌های فراملی» حمایت مالی می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت، می‌باید حداکثر تا شانزدهم ماه می سال آتی میلادی، مدارک خود را به این بنیاد ارسال نمایند.