همه
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

کنفرانس درباره مراقبت طبی و سنت اخلاق اسلامی، دانشگاه حمد بن خلیفه، قطر

در مهر ماه سال آینده کنفرانسی درباره مراقبت طبی و سنت اخلاق اسلامی در دانشگاه حمد بن خلیفه قطر برگزار می شود. علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس می باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا 22 فروردین سال آتی ارسال کنند. این کنفرانس هزینه ایاب و ذهاب و اقامت سخنرانان را پرداخت می کند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

فراخوان برنامه کارشناسی ارشد مطالعات دیجیتال در حوزه علوم انسانی، دانشگاه حمد بن خلیفه، قطر

دانشگاه حمد بن خلیفه قطر برای یک برنامه کارشناسی ارشد دوساله به زبان انگلیسی در حوزه مطالعات دیجیتال علوم انسانی و فرهنگ فراخوان داده است. متقاضیان تا 25 اسفند سال جاری جهت ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند.
۱۳۹۸/۰۵/۳۱

کنفرانس «اصول اخلاقی داستان‌های قرآنی و فراتر از آنها»، دانشگاه حمد بن خلیفه، قطر

در روزهای 7 تا 9 بهمن سال جاری کنفرانسی با عنوان «اصول اخلاقی داستان‌های قرآنی و فراتر از آنها» در دانشگاه حمد بن خلیفه واقع در کشور قطر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید حداکثر تا 7 شهریور سال جاری، چکیده سخنرانی خود را به این کنفرانس ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۲/۰۸

کمک هزینه شرکت در کنفرانس «دریاها و پویائی هنر اسلامی»، دوحه، قطر

در روزهای 7 تا 9 نوامبر سال آتی میلادی، کنفرانسی با عنوان «دریاها و پویائی هنر اسلامی» در دانشگاه حمد بن خلیفه واقع در  شهر دوحه قطر برگزار و به شماری از سخنرانان کمک هزینه ارائه می گردد. علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس می باید چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا اول ماه ژوئن سال جاری میلادی، به این کنفرانس ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۱۰/۲۴

کنفرانس «اخلاق اسلامی و الگوی تولیتی»، دانشگاه حمد بن خلیفه، قطر

ژورنال اخلاق اسلامی که توسط مرکز مطالعات حقوق و اخلاق اسلامی در دانشگاه حمد بن خلیفه قطر منتشر می‌شود، برای شماره آینده خود،‌ مقاله می‌پذیرد. مقالات ارسالی می‌باید به زبان انگلیسی و در موضوع «اخلاق اسلامی و الگوی تولیتی» باشند. صاحبان مقالات برگزیده برای حضور در کنفرانسی با همین موضوع دعوت می‌شوند. علاقه‌مندان می‌باید چکیده مقالات خود را حداکثر تا پنجم فوریه سال جاری میلادی، به این کنفرانس ارسال نمایند.