همه
۱۳۹۷/۱۲/۲۰

بورس کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، دانشگاه ساسکس، انگلستان

دانشگاه ساسکس واقع در کشور انگلستان به شماری از دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه بورس ارائه می کند. علاقه‌مندان به تحصیل در این زمینه می‌باید حداکثر تا مدارک خود را به این دانشگاه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

بورسیه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ارشد کسب و کار (MBA)،‌ مدرسه اوراسیایی مدیریت و امور اداری، روسیه

مدرسه اوراسیایی مدیریت و امور اداری واقع در شهر مسکوی روسیه، به شماری از دانشجویان متقاضی طی دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته می‌باید مدارک خود را حداکثر تا آخرین روز هر ماه میلادی، به این مدرسه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۹/۱۹

بورسیه کارشناسی ارشد «مدیریت ارشد کسب و کار»، کالج ایمپریال،‌ انگلستان

کالج ایمرپریال واقع در شهر لندن کشور انگلستان به یک دانشجوی بین‌المللی متقاضی طی دوره کارشناسی ارشد در رشته «مدیریت ارشد کسب و کار» بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید مدارک خود را حداکثر تا 5 بهمن ماه به این کالج ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۳/۰۱

بورسیه های کارشناسی ارشد مدیریت ارشد کسب و کار، دانشگاه استیرلینگ، انگلستان

دانشگاه استیرلینگ واقع در کشور انگلستان به شماری از علاقه مندان طی دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ارشد کسب و کار بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می باید مدارک خود را حداکثر تا  پایان ماه جاری میلادی، به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۷/۰۲/۲۴

بورسیه های کارشناسی ارشد مدیریت ارشد کسب و کار، اندونزی

مدرسه مدیریت اندونزی به ده دانشجوی متقاضی تحصیل در کارشناسی ارشد مدیریت ارشد کسب و کار (MBA)، بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان به تحصیل در این رشته می باید حداکثر تا 30 ژوئن سال جاری میلادی، مدارک خود را ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۶/۲۵

فراخوان مقاله در زمینه زنان، کار و مدیریت در خاورمیانه

ویراستاران کتاب هویت زنانه و مردانه در مدیریت، قصد واگذاری نگارش مقاله‌ای درباره «زنان، کار و مدیریت در خاورمیانه» را دارند. علاقه‌مندان به مشارکت در این پروژه، می‌باید متن کامل مقاله خود را حداکثر تا سی ام ماه نوامبر سال جاری میلادی، به ویراستاران کتاب تحویل دهند. 

۱۳۹۶/۰۱/۰۷

شغل دکتری در زمینه مدیریت تجارت، دانشگاه گوتنبرگ، سوئد

دانشگاه گوتنبرگ واقع در کشور سوئد برای موقعیت شغل دکتری در زمینه مدیریت تجارت فراخوان داده است. مهلت ارسال مدارک تا ۳ آوریل تعیین شده است

۱۳۹۵/۰۵/۱۸

بورسیه‌های مدیریت ارشد کسب و کار، دانشگاه ملبورن، استرالیا

دانشگاه ملبورن واقع در استرالیا، برای کارشناسی ارشد مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) شماری بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌باید تا سی و یکم آگوست سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.

۱۳۹۵/۰۴/۱۴

بورسیه کارشناسی ارشد مدیریت ارشد کسب و کار (ام بی ای) در دانشگاه های هلند

شماری بورسیه برای تحصیل کارشناسی ارشد در  کارشناسی ارشد مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) در دانشگاه های هلند ارائه می شود. علاقه‌مندان تا دوم آگوست سال جاری میلادی برای ارسال مدارک خود فرصت دارند.