همه
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

بورس دکتری در حوزه مطالعات شرق آسیا، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

مدرسه تحصیلات تکمیلی مطالعات شرق آسیا برای 9 بورس دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا دوازدهم آذر ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۷/۰۵/۳۰

کمک هزینه شرکت در کنفرانس «بدهی، آزادی و توسعه: بینش‌هایی از آسیا»، دانشگاه ملی سنگاپور

در روزهای 25 و 26 بهمن سال جاری، کنفرانسی با عنوان «بدهی، آزادی و توسعه: بینش‌هایی از آسیا»، در دانشگاه ملی سنگاپور واقع در کشور سنگاپور برگزار می‌گردد. در این کنفرانس درباره رابطه بدهی و آزادی در کشورهای آسیائی و مباحثی که این موضوع پدید می‌آورد مانند مهاجرت فرامرزی، شهرنشینی، تغییرات اقلیمی، خانواده و هویت زنانه و مردانه بحث و بررسی صورت می‌گیرد. به پذیرفته شدگان برای شرکت در این کنفرانس، کمک هزینه سفر و نیز اقامت ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود (250 تا 350 کلمه) و زندگی‌نامه‌ای کوتاه از خود را به حداکثر تا 19 شهریور، به این کنفرانس ارسال کنند.
۱۳۹۶/۰۸/۲۹

فوق‌دکترا در زمینه مطالعات شرق آسیا، دانشگاه ییل، آمریکا

شورای مطالعات شرق آسیا در دانشگاه ییل آمریکا، به شماری از علاقه‌مندان طی دوره فوق دکترا با پژوهش در زمینه شرق آسیا، بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت، می‌باید حداکثر تا دوازدهم ژانویه سال آتی میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند. 

۱۳۹۶/۰۲/۲۳

بودجه پژوهشی در زمینه سکولاریته در فرهنگ‌های پیشا مدرن آسیائی، دانشگاه لایپزیگ، آلمان

دانشگاه لایپزیگ در کشور آلمان، به شماری از پژوهشگران علاقه‌مند به زمینه سکولاریته در فرهنگ‌های پیشامدرن آسیائی، بودجه پژوهشی ارائه می‌کند. این بودجه توسط مرکز مطالعات پیشرفته علوم انسانی این دانشگاه ارائه می‌گردد. 

۱۳۹۶/۰۲/۱۱

بورسیه فوق دکترا در زمینه بودیسم شرق آسیائی، دانشگاه بریتیش کلمبیا، کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور کشور کانادا، به شماری از دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع فوق دکترا در زمینه بودیسم شرق آسیائی، بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان می باید مدارک خود را حداکثر تا تاریخ اول مه سال جاری میلادی به این دانشگاه ارسال نمایند. در صورت عدم وجود متقاضیان مناسب، این فرصت تمدید خواهد شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲

بورسیه های دکترا در رشته مطالعات شرق آسیا، دانشگاه آزاد برلین، آلمان

دانشگاه آزاد برلین/آلمان به دوازده دانشجوی متقاضی تحصیل در مقطع دکترا در رشته مطالعات شرق آسیا بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان می باید تا تاریخ پانزدهم ژانویه سال آتی میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.  

۱۳۹۵/۰۸/۱۶

بودجه پژوهشی برای تحقیق در زمینه بودیسم شرق آسیائی، دانشگاه بریتیش کلمبیا، کانادا

گروه مطالعات آسیائی در دانشگاه بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور کانادا، به دو پژوهشگر برای تحقیق در زمینه بودیسم شرق آسیائی، بودجه پژوهشی ارائه می کند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا تاریخ پانزدهم نوامبر سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.