همه
۱۳۹۸/۰۵/۱۰

فرصت مطالعاتی برای پژوهشگران حوزه تاریخ در زمینه «غرب آسیا و جهان اسلام»، دانشگاه پرینستون، آمریکا

موسسه مطالعات پیشرفته در دانشگاه پرینستون برای سال تحصیلی 2020-2021 به پژوهشگران تمام حوزه ­های تاریخی به خصوص در زمینه آسیای غربی و دنیای اسلام کمک هزینه مطالعاتی اعطا می­ کند. این فرصت مطالعاتی برای یک الی دو ترم (معادل یک سال تحصیلی) می­باشد و پژوهشگرانی که مدرک دکترای خود را تا پیش از 10 دی 1398 دریافت کرده­ اند و دارای تالیفات قابل ملاحظه ­ای در این زمینه هستند می­ توانند جهت انجام پروژه مطالعاتی خود برای این کمک هزینه درخواست دهند.
۱۳۹۷/۰۵/۳۰

کمک هزینه شرکت در کنفرانس «بدهی، آزادی و توسعه: بینش‌هایی از آسیا»، دانشگاه ملی سنگاپور

در روزهای 25 و 26 بهمن سال جاری، کنفرانسی با عنوان «بدهی، آزادی و توسعه: بینش‌هایی از آسیا»، در دانشگاه ملی سنگاپور واقع در کشور سنگاپور برگزار می‌گردد. در این کنفرانس درباره رابطه بدهی و آزادی در کشورهای آسیائی و مباحثی که این موضوع پدید می‌آورد مانند مهاجرت فرامرزی، شهرنشینی، تغییرات اقلیمی، خانواده و هویت زنانه و مردانه بحث و بررسی صورت می‌گیرد. به پذیرفته شدگان برای شرکت در این کنفرانس، کمک هزینه سفر و نیز اقامت ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌باید چکیده سخنرانی خود (250 تا 350 کلمه) و زندگی‌نامه‌ای کوتاه از خود را به حداکثر تا 19 شهریور، به این کنفرانس ارسال کنند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

کنفرانس «چین و غرب آسیا: توسعه اقتصادی و همکاری اجتماعی و سیاسی»، دانشگاه حاجی بکتاش ولی، ترکیه

در روزهای بیستم تا بیست و دوم ماه ژوئن سال آتی میلادی، کنفرانسی با عنوان «چین و غرب آسیا: توسعه اقتصادی و همکاری اجتماعی و سیاسی» در دانشگاه حاجی بکتاش ولی واقع در نوشهر ترکیه برگزار می گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس‏،‌ می‌باید حداکثر تا نیمه آوریل سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۳/۰۹

بورسیه کارشناسی ارشد مطالعات اسلامی و غرب آسیا، دانشگاه لندن، انگلستان

کالج رویال هالووی در دانشگاه لندن، به شماری از دانشجویان متقاضی تحصیل در کارشناسی ارشد رشته مطالعات اسلامی و غرب آسیا، بورسیه ارائه می‌کند. علاقه مندان به استفاده از این فرصت می‌باید حداکثر تا پانزدهم ماه ژوئن سال جاری میلادی، مدارک خود را به این دانشگاه ارسال نمایند.