همه
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

بورس دکتری در زمینه مطالعات میان رشته‌ای اجتماعی، دانشگاه ماکرر، اوگاندا

مؤسسه تحقیقات اجتماعی ماکرر وابسته به دانشگاه ماکرر در کامپالا برای یک برنامه دکتری میان رشته‌ای در حوزه تحقیقات اجتماعی فراخوان داده است. این برنامه بورس‌هایی نیز برای پذیرفته شدگان برگزیده در نظر گرفته است. علاقمندان تا دهم مرداد برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

فراخوان کنفرانس درباره رویکردهای جدید به میان‌رشتگی در مطالعات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، ایرلند

نهاد موسوم به شبکه ایرلندی برای مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا در آذر ماه کنفرانسی با عنوان «رویکردهای جدید به میان‌رشتگی در مطالعات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا» برگزار می کند. علاقمندان تا 11 مرداد جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۶/۲۲

فراخوان پروژه پژوهشی تیمی در حوزه‌های میان‌رشته‌ای، دانشگاه بیلفلد، آلمان

مرکز مطالعات میان رشته‌ای در دانشگاه بیلفلد آلمان برای دریافت پروپوزال برای یک پروژه پژوهشی تیمی فراخوان داده است. امکان پرداخت حداکثر پانصد هزار یورو برای اجرای یک پروژه پژوهشی تیمی به مدت 10 ماه وجود دارد. علاقمندان تا دهم مهر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۰۷/۱۴

فراخوان مقاله برای «مثل: ژورنال مطالعات میان رشته‌ای اسلامی و خاورمیانه‌ای»

«مثل: ژورنال مطالعات میان رشته‌ای اسلامی و خاورمیانه‌ای» برای شماره آتی خود مقاله می ‌پذیرد.
۱۳۹۷/۰۲/۱۵

مدرسه تابستانی مرکز پژوهش و میان رشته ای گری، پاریس، فرانسه

در روزهای هشتم تا بیست و هفتم ماه ژوئیه سال جاری میلادی، مدرسه ای تابستانی در مرکز پژوهش و میان رشته ای گری، واقع در شهر پاریس فرانسه برگزار و آموزش هایی در زمینه های گوناگون مرتبط با اهداف این مرکز ارائه می گردد. علاقه مندان به شرکت در این مدرسه تابستانی می باید مدارک خود را حداکثر تا روز نهم ماه جاری میلادی، به این مرکز ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۳/۱۱

فرصت‌های اقامت و پژوهش «انجمن اروپائی مطالعات پیشرفته» در اتحادیه اروپا

انجمن اروپائی مطالعات پیشرفته برای سال آینده میلادی، به شماری از پژوهشگران بین‌المللی، بودجه برای اقامت و پژوهش ده ماهه در شماری از شهرهای اروپا ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌باید حداکثر تا دهم ژوئن سال جاری میلادی، مدارک خود را به این انجمن ارسال نمایند.  

۱۳۹۵/۰۹/۲۲

کنفرانس «رویکردهای بینارشته ای در مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا»، دانشگاه ساسکس، انگلستان

دانشگاه ساسکس واقع در کشور انگلستان کنفرانس رویکردهای بینارشته‌ای در مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا را در تاریخ ۲۷-۲۸ آوریل سال آینده برگزار خواهد کرد. مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۳۱ دسامبر امسال تعیین شده است. 

۱۳۹۵/۰۶/۱۷

دستیار پژوهشی٬ فرصت شغلی فوق دکتری و شغل دکتری «چالش های متون مقدس و سنت و عقلانیت»٬ دانشگاه هلسینکی٬ فنلاند

دانشگاه هلسینکی واقع در کشور فنلاند دو موقعیت دستیار پژوهشی در حوزه چالش های متون مقدس و سنت و عقلانیت را اعلام کرده است. این موقعیت ها توسط اکادمی فنلاند  حمایت مالی می شود و توسط دو قطب علمی این دانشگاه جذب می شود. علاقه مندان لازم است شرایط خاصی داشته باشند. این فرصت شغلی برای علاقه مندان گذراندن فرصت فوق دکتری بین یک تا سه سال٬ و برای علاقه مندان فرصت دکتری بین یک تا چهار سال  تعریف شده است.فرصت ارسال درخواست و مدارک برای علاقه مندان تا هجدهم سپتامبر سال جاری میلادی تعیین شده است.

۱۳۹۵/۰۶/۱۱

شغل پژوهشی «مطالعات فرامنطقه ای: ارتباطات بین آسیا»٬ دانشگاه گوتینگن٬ آلمان

دانشگاه گوتینگن واقع در کشور آلمان درخواست خود برای شغل پژوهشی پیرامون «مطالعات فرامنطقه ای: ارتباطات بین آسیا» را برای حدود بیست نفر اعلام کرده است. دستمزد این شغل سالانه حدود ۴۵هزار دلار و زمان ارسال مدارک خود تا ۱۶ ام سپتامبر تعیین شده است.

۱۳۹۵/۰۵/۱۵

فرصت شغلی تدریس در کالج اسلام٬ دانشکده ابراهیم٬ کمبریج٬ انگلستان

کالج اسلام٬‌ دانشکده ابراهیم واقع در شهر کمبریج اخیرا برای شغل استادی و پژوهش حوزه مطالعات میان رشته ای اسلامی٬ مطالعات حوزه شریعت اعلام نیاز کرده است. این فرصت شغلی به صورت تمام وقت بوده و علاقه مندان باید دارای تحصیلات مرتبط حائز شرایط خاصی باشند. علاقه مندان باید تا تاریخ نوزدهم اگوست سال جاری میلادی مدارک خود را جهت درخواست برای این فرصت شغلی به کالج ارسال نمایند.

۱۳۹۵/۰۴/۲۹

کنفرانس «مطالعات ادیان: دین و باورها» مرکز مطالعات شرق مدیترانه٬ استانبول٬‌ترکیه

مرکز مطالعات شرق مدیترانه٬ ۱۶ امین  کنفرانس میان رشته ای «مطالعات ادیان: دین و باورها» را در تاریخ دوم و سوم دسامبر سال جاری میلادی برگزار می کند. مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۲۶ ام اگوست سال جاری میلادی است.