همه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

موقعیت شغلی دکتری در حوزه حقوق، مؤسسه ماکس پلانک، آلمان

مؤسسه ماکس پلانک برای تاریخ و تئوری حقوقی( شعبه فرانکفورت) برای سه موقعیت شغلی دکتری فراخوان داده است. علاقمندان تا یازدهم اردیبهشت ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۸/۱۰/۰۸

موقعیت شغل فوق دکتری در حوزه تاریخ علم و تکنولوژی، موسسه ماکس پلانک برلین، آلمان

موسسه ماكس پلانک در برلین برای دو موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه تاریخ علم و تکنولوژی فراخوان داده است. متقاضیان تا 16 دی ماه سال جاری برای ارسال درخواست‌های خود فرصت دارند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۴

بورسیه دکترا در زمینه حقوق و مردم شناسی، هاله، آلمان

موسسه ماکس پلانک برای مردم‌شناسی اجتماعی واقع در شهر هالهآلمان، به پنج دانشجوی متقاضی طی دوره دکترا بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید مدارک خود را تا پایان ژانویه سال جاری میلادی، به این موسسه ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۱۰/۲۱

کمک هزینه نگارش پایان نامه در زمینه حقوق و مردم شناسی، هاله، آلمان

موسسه ماکس پلانک برای مردم‌شناسی اجتماعی واقع در شهر هاله آلمان، به شماری از دانشجویان برای نگارش پایان نامه کمک هزینه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید مدارک خود را تا پایان ژانویه سال جاری میلادی، به این موسسه ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۴

بورسیه فوق دکترا در زمینه حقوق و مردم شناسی، هاله، آلمان

موسسه ماکس پلانک برای مردم‌شناسی اجتماعی واقع در شهر هاله آلمان، به سه دانشجوی متقاضی طی دوره فوق‌دکترا بورسیه ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت می‌باید مدارک خود را تا پایان ژانویه سال جاری میلادی، به این موسسه ارسال نمایند.

۱۳۹۶/۰۶/۲۲

شغل فوق‌دکترا در زمینه مطالعه تروریسم،‌ موسسه ماکس پلانک، آلمان

موسسه ماکس پلانک برای انسان‌شناسی اجتماعی واقع در شهر هاله آلمان، به دو متقاضی پژوهش درباره تروریسم، فوق‌دکترا در قالب شغل ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره،‌ می‌باید مدارک خود را حداکثر تا پایان اکتوبر سال جاری میلادی، به این موسسه ارسال نمایند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۳

شغل دکتری «جامعه شناسی اقتصاد و اقتصاد سیاسی»، مؤسسه ماکس پلانک، آلمان

مؤسسه ماکس پلانک آلمان برای هشت موقعیت شغل دکتری در زمینه مطالعات جامعه شناسی اقتصاد و اقتصاد سیاسی فراخوان داده است. مهلت ارسال مدارک تا ۲۸ فوریه تعیین شده است.

۱۳۹۵/۰۹/۱۹

شغل دکتری و فوق دکتری، موسسه ماکس پلانک برای پژوهش درباره تنوع دینی و قومی، گوتینگن، آلمان

دپارتمان «تنوع فرهنگی و اجتماعی» در موسسه ماکس پلانک برای پژوهش درباره تنوع دینی و قومی، مستقدر شهر گوتینگن آلمان، دانشجوی دکتری و فوق دکتری می پذیرد و به عنوان شغل، حقوق ماهانه می پردازد. علاقه‌مندان می‌باید تا تاریخ یازدهم ژانویه سال آتی میلادی مدارک خود را به این موسسه ارسال نمایند.