کمک هزینه تحصیلی که به دانشجوی دوره کارشناسی ارشد برای پوشش دادن هزینه‌های زندگی و یا تحصیل پرداخت می‌شود. میزان و شکل پرداخت این کمک هزینه براساس تعریفی که برای آن شده است و همچنین کشورهای مختلف می‌تواند شرایط و ویژگی‌های متفاوتی داشته است. درمواردی ادامه دریافت بورسیه منوط به ارائه گزارش کار و ارزیابی‌های دوره‌ای است.

همه
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

بورس ارشد و دکتری در زمینه ایران‌شناسی، مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن، انگلیس

مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی لندن موسوم به سوآس برای دانشجویان ایران‌شناسی در مقطع ارشد و دکتری بورسی با عنوان کامران جم در نظر گرفته است. علاقمندان تا هشت اردیبهشت برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

فراخوان دوره کارشناسی ارشد فرهنگ‌های مسلمانان، دانشگاه آقاخان، انگلیس

دانشگاه آقاخان برای برنامه کارشناسی ارشد فرهنگ‌های مسلمانان فراخوان داده است. علاقمندان تا 7 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

فراخوان بورس دکتری و ارشد در رشته های مختلف انسانی، دانشگاه مرکزی اروپایی، اتریش

دانشگاه مرکزی اروپایی در وین برای رشته های مختلف انسانی از جمله مطالعات ادیان در مقطع ارشد و دکتری پذیرش دارد و بورس هایی در این زمینه در نظر گرفته است. علاقمندان تا اول فوریه سال آتی میلادی برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

فراخوان کارشناسی ارشد در زمینه مطالعات الهیاتی، دانشگاه فوردهام، آمریکا

دانشگاه فوردهام برای یک دوره کارشناسی ارشد در زمینه مطالعات الهیاتی برای پائیز سال آتی فراخوان داده است. بورس برای پوشش بخشی از هزینه های تحصیل برای متقاضیان برجسته در نظر گرفته شده است. علاقمندان تا 19 دی ماه برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

فراخوان برای دوره کارشناسی ارشد مطالعات منطقه مدیترانه، دانشگاه پلوپونز، یونان

دپارتمان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه پلوپونز یونان با همکاری برخی نهاد آموزش عالی دیگر در اروپا یک دوره کارشناسی ارشد درباره مطالعات منطقه مدیترانه راه‌اندازی کرده است. علاقمندان تا نهم شهریور سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

بورس‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه بین‌المللی اسلامی اندونزی

دانشگاه بین المللی اسلامی اندونزی واقع در جنوب جاکارتا در رشته‌های مختلف علوم انسانی( از جمله مطالعات اسلامی و علوم اجتماعی) در دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد به دانشجویان بین‌المللی بورس می‌دهد. علاقمندان تا نهم تیرماه برای ارسال درخواست فرصت دارند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند.
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

بورس تحصیلات تکمیلی در حوزه علوم انسانی، مدرسه اقتصاد لندن، انگلستان

مدرسه اقتصاد لندن (ال اس ای) چند بورس بین المللی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از خاورمیانه و شمال آفریقا در نظر گرفته است. علاقمندان برای ارسال درخواست تا 8 اردیبهشت فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

فرخوان بورس کارشناسی ارشد در حوزه مطالعات ادیان، دانشگاه مرکزی اروپایی، اتریش

دانشگاه مرکزی اروپایی برنامه های مختلفی در حوزه ادیان در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی کرده است که امکان دریافت حمایت مالی هم برای آنها وجود دارد. علاقمندان تا 12 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

فراخوان مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه تاریخ، دانشگاه مرکزی اروپایی، اتریش

دانشگاه مرکزی اروپایی برنامه های مختلفی در حوزه تاریخ در مقاطع ارشد و دکتری راه اندازی کرده است که امکان دریافت حمایت مالی هم برای آنها وجود دارد. علاقمندان تا 12 بهمن برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

بورس کارشناسی ارشد در زمینه سیاست عمومی و حکمرانی، مؤسسه تبادلات آکادمیک، آلمان

مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (دآآد) برای بورس کارشناسی ارشد موسوم به هلموت اشمیت در زمینه سیاست عمومی و حکمرانی نیکو فراخوان داده است. علاقمندان تا نهم مرداد ماه جهت اقدام و ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

بورسیه های دوره های تحصیلات تکمیلی در زمینه های علوم انسانی، دانشگاه ارفورت، آلمان

دانشگاه ارفوت با همکاری مرکز تبادلات علمی آلمان به شماری از علاقه مندان بین المللی تحصیل در این دانشگاه بورسیه ارائه می کند. علاقه مندان به استفاده از این این فرصت ها می باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به این لینک مراجعه کنید. 
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

کارشناسی ارشد دوجانبه در زمینه مطالعات اسلامی و فرهنگ مسلمان، دانشگاه آقاخان و کلمبیا، انگلستان و آمریکا

دانشگاه آقاخان در لندن و دانشگاه کلمبیا در نیویورک یک برنامه کارشناسی ارشد دوجانبه با عنوان «مطالعات اسلامی و فرهنگ مسلمانان» ارائه داده‎اند. این برنامه دارای بورس کامل است. علاقمندان تا 23 بهمن ماه جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

بورس ارشد و دکتری در شاخه‌های مختلف تاریخ، دانشگاه مرکزی اروپا، اتریش

دپارتمان تاریخ دانشگاه مرکزی اروپا واقع در شعبه وین این دانشگاه، به دانشجویان ارشد و دکتری در شاخه‌های مختلف تاریخ تطبیقی بورس می‌دهد. علاقمندان تا 13 بهمن جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

بورس تحصیلات تکمیلی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه کاتولیک استرالیا، استرالیا

مؤسسه علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه کاتولیک استرالیا برای مقاطع تحصیلات تکمیلی بورس می دهد. علاقمندان تا 27 مهر ماه سال جاری جهت اقدام و درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

بورس تحصیلات تکمیلی در حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه ملبورن، استرالیا

دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش ملبورن برای یک موقعیت بورس دکتری درباره «آموزش و پرورش پیشرو و نژاد» فراخوان داده است. علاقمندان تا نوزدهم مهر ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.