همه
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

فراخوان موقعیت استادی در زمینه زبانشناسی عربی، دانشگاه جرج تاون، قطر

دانشگاه جرج تاون شعبه قطر برای یک موقعیت شغلی دانشیاری/استادی در زمینه زبان/زبان‌شناسی عربی فراخوان داده است. علاقمندان تا ۲۳ مهر برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

فراخوان کنفرانس با عنوان «زبان عربی نزد وارثان آن: مشکلات و خوانش‌ها»، مؤسسه دوحه برای تحصیلات عالی، قطر

مرکز آموزش زبان مؤسسه دوحه برای تحصیلات عالی یک کنفرانس بین المللی با موضوع « زبان عربی به عنوان زبان میراثی: مسائل و رویکردها» برگزار می کند. علاقمندان تا 10 اردیبهشت  برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

فراخوان کنفرانس درباره زبان عربی در آفریقا، دانشگاه بایرویت، آلمان

دانشگاه بایرویت در سال آتی میلادی بین المللی با عنوان: «عربی در آفریقا: دیدگاه های تاریخی و اجتماعی-زبانشناختی» برگزار می کند. علاقمندان تا دهم آذر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

موقعیت شغلی دکتری در حوزه ادبیات عربی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه اُسلو، نروژ

دانشگاه اُسلو برای یک موقعیت شغلی دکتری در زمینه ادبیات عربی و مطالعات فرهنگی فراخوان داده است. علاقمندان تا دهم شهریور برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

فراخوان کنفرانس درباره ادبیات عربی مدرن، دانشگاه ماربورگ، آلمان

دانشگاه ماربورگ در آبان سال جاری کنفرانسی با موضوع « چه کسی ادبیات مدرن عربی را چگونه و چرا می خواند؟ رویکردهای میان رشته‌ای به خوانندگان، رسانه‌ها، ترجمه و در دنیای جهانی‌شده» برگزار می کند. علاقمندان تا 9 تیر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

دوره تابستانه برخط درباره آشنایی با مطالعات نسخ خطی عربی، موزه هیل، آمریکا

موزه و کتابخانه نسخ خطی هیل در ماه ژوئن سال جاری میلادی یک دوره تابستانه برخط با عنوان «درآمدی بر مطالعات نسخ خطی عربی» برگزار می کند. علاقمندان تا دهم اسفند برای ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

فراخوان کنفرانس سالانه مطالعات عربی، دانشگاه هومبولت، آلمان

کنفرانس سالانه مطالعات عربی به دو صورت حضوری و مجازی در اوت امسال در دانشگاه هومبولت برگزار می شود. علاقمندان تا 9 اسفند برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

فراخوان کنفرانس درباره به‌هم‌آمیختگی حوزه های عربی، ترکی و فارسی، مؤسسه ایران‌شناسی بریتانیا، انگلستان

مؤسسه ایران‌شناسی بریتانیا در سال آتی میلادی کنفرانسی با عنوان «به‌هم‌آمیختگی حوزه های عربی، ترکی و فارسی بین سال‌های 900 تا 1900 میلادی» برگزار می کند. علاقمندان تا 9 آذر برای ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

مدرسه تابستانه درباره ادبیات، فرهنگ و رسانه عربی، آکادمی جوان عربی ـ آلمانی، آلمان

نهاد موسوم به آکادمی جوان عربی ـ آلمانی دانش‌ها و علوم انسانی مدرسه تابستانه امسال خود را در حوزه ادبیات عرب، فرهنگ و رسانه عربی به شکل برخط برگزار می کند. علاقمندان تا دهم اردیبهشت جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

فراخوان کنفرانس برخط درباره تحولات نظریه ادبی عربی، دانشگاه کلمبیا، آمریکا

دانشگاه کلمبیا یک کنفرانس برخط با عنوان « تحولات از نظریه ادبی عربی» برگزار خواهد کرد. علاقمندان تا 23 بهمن جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

فراخوان کنفرانس درباره تحولات نظریه ادبی عربی، دانشگاه کلمبیا، آمریکا

دانشگاه کلمبیا در سال آتی نشست هایی برخط با عنوان «تحولات و شکلگیری‌ها در نظریه ادبی عربی: چشم‌اندازها و محدودیت‌ها» برگزار خواهد کرد. علاقمندان تا 21 سال جاری جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه قرآن و مسیحی آرامی، دانشگاه توبینگن، آلمان

دپارتمان مطالعات ادیان دانشگاه توبینگن برای یک موقعیت شغلی دکتری در حوزه قرآن و شعر عربی مسیحی فراخوان داده است. علاقمندان تا یازدهم دی ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

موقعیت شغل دکتری در حوزه قرآن و شعر عربی مسیحی، دانشگاه توبینگن، آلمان

دپارتمان مطالعات ادیان دانشگاه توبینگن برای یک موقعیت شغلی دکتری در حوزه قرآن و شعر عربی مسیحی فراخوان داده است. علاقمندان تا یازدهم دی ماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

موقعیت شغلی فوق دکتری در حوزه تاریخ‌نگاری عربی، دانشگاه گنت، بلژیک

دانشگاه گنت بلژیک برای یک موقیعت شغلی فوق دکتری در حوزه تاریخ‌نگاری عربی فراخوان داده است. علاقمندان تا 25 مهرماه سال جاری جهت ارسال درخواست فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

فراخوان مقاله برای کارگاه کاوش رایانشی زبان عربی، بارسلونا، اسپانیا

پنجمین کارگاه کاوش رایانشی زبان عربی طبیعی در دسامبر سال جاری میلادی در اسپانیا برگزار می‌شود. علاقمندان تا یازدهم شهریور ماه سال جاری جهت ارسال چکیده فرصت دارند. برای اطلاعات بیشتر به این فایل مراجعه کنید.